- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від Комунальне підприємство "Міські автомобільні дороги-1" Нікопольської міської ради | ||||
Тема: | Інше | |||
Тема розширена: | правильність проведення закупівель для потреб аварійного ремонту | |||
Суть питання: | Комунальне підприємство надає послуги з аварійного усунення ситуацій (аварійні ремонти в закладах освіти). Послуги надаються відповідно до укладеного договору по результатам проведених відкритих торгів (на комерційній основі). Також, комунальне підприємство надає платні послуги спецтехніки іншим підприємствам міста (на комерційній основі). Під час виробничого процесу виникають ситуації (аварійні поломки), які не можливо передбачити під час планування закупівель (не можливо зазадалегідь запланувати, що саме може вийти з ладу як в закладах освіти так і під час експлуатації спецтехніки). Як правильно оформлювати придбання матеріалів для аварійних ремонтів, якщо таке придбання має проводитись терміново (прорив труби в закладах освіти, розрив шланга РВД грейдера у центрі міста і т.ін.) без використання електронної системи закупівель та іноді, колди ситуація потребує миттєвого реагування, проводиться як "під звіт" ? | |||
Відповідь на запит 147/2020 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що аналогічна відповідь міститься у запиті № 667/2018 за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=5644094f-5d84-4c2f-99d3-68bb2a8791fe&lang=uk-UA Водночас на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3302-06%2F21890-07, http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=29640, розміщено листи від 15.07.2016 № 3302-06/21890-07 “Щодо застосування переговорної процедури закупівлі у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер; щодо використання електронної системи закупівель суб’єктами, які не є замовниками у розумінні Закону; щодо оприлюднення звіту про укладені договори” та від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 “Щодо планування закупівель”, який містить інформацію щодо додаткової потреби у товарах, роботах та послугах, які замовник об’єктивно не міг передбачити. |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |