Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Державна установа "Дніпропетровський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України" | ||||
Тема: | Інше | |||
Тема розширена: | Закупівлі під covid-19 після 19.10.2022 | |||
Суть питання: |
Постанова 1178 від 12.10.2022 не містить дозволу здійснювати спрощені закупівлі, при цьому Прикінцеві і перехідні положення ЗУ "Про публічні закупівлі", який є чинним, містять вимоги щодо здійснення закупівель для потреб запобіганню поширенню covid-19 через спрощену закупівлю. Але управління держказначейської служби погрожує не прийняти договор укладений за наслідками проведення спрощеної закупівлі, мотивуючи таке рішення наявністью в Постанові 1178 лише двох видів закупівель : укладання без застосування електронної системи закупівель і відкритих торгів з особливостями. Про закупівлі під covid-19 кажуть, що оскільки ані про нього, ані про спрощені закупівлі в постанові не йдеться, а заслужені юристи України у своїх рз,яснннях говорять про неправомірність посилань на п.3 прим 1 ЗУ "Про публічні закупівлі" з огляду на відсутність відповідних застережень в постанові 1178 - проведення спрощеннох закупівлі є порушенням. ПРОШУ ПИСЬМОВО НАДАТИ ВІДПОВІДЬ НА ЦЕ ПИТАННЯ : ЯК ПРАВИЛЬНО ЗДІЙСНЮВАТИ ЗАКУПІВЛІ ПІД ПОТРНБИ ЗАПОБІГАННЯ ПОШИРЕННЮ COVID-19 З УРАЗУВАННЯМ ПОСТАНОВИ 1178 ВІД 12.10.2022? |
|||
Відповідь на запит 1158/2022 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листі від 08.12.2022 № 3323-04/78667-06 "Щодо особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", розміщеному на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланням: https://me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=78667 |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Особливості закупівель | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |