- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від ДП "НАЕК "Енергоатом" | ||||
Тема: | Інше | |||
Тема розширена: | Закупівля за рамковою угодою | |||
Суть питання: |
Ані Законом, ані наказом МЕРТУ № 1372 окремо не визначені підстави для стягнення та повернення забезпечення тендерної пропозиції учасникам закупівлі за рамковою угодою. Разом з тим, п.4 розд. ІІІ наказу МЕРТУ № 1372 передбачено, що Замовник/ЦЗО має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Надання і повернення забезпечення тендерної пропозиції здійснюються відповідно до Закону. Якими є підстави для стягнення та повернення забезпечення тендерної пропозиції при проведенні закупівлі за рамковою угодою. Чи відбувається стягнення – аналогічно до договорів закупівлі, якщо учасники рамкової угоди не виконують або виконують неналежно свої зобов'язання, що передбачені у рамковій угоді? Повернення – після закінчення строку дії рамкової угоди? |
|||
Відповідь на запит 739/2019 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Водночас повідомляємо, що на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F22470-06%20%09, розміщено лист від 29.05.2019 № 3304-04/22470-06 "Щодо укладання і виконання рамкових угод", який містить інформацію щодо забезпечення тендерної пропозиції. Разом з тим, підстави для повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції зазначені у статті 24 Закону. Отже, при встановленні вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції за процедурою відкритих торгів для укладання рамкової угоди, вимоги щодо повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції встановлюються відповідно до статті 24 Закону. |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Тендерна документація Рамкові угоди | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |