Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Муха Дмитро Олександрович | ||||
Тема: | Інше | |||
Тема розширена: | Роз'яснення | |||
Суть питання: |
Замовником у тендері було прийнято рішення про дискваліфікацію ряду учасників та визначено переможцем учасника-2, документи якого відповідають тендерній документації. Один з учасників (учасник-1), якого було дискваліфіковано, подав Скаргу в Антимонопольний комітет України з вимогою скасувати рішення про його дискваліфікацію та скасувати рішення про визначення переможцем учасника-2. АМКУ задовольнив скаргу частково та зобов’язав замовника скасувати рішення про визначення переможцем учасника-2. Не погоджуючи з зазначеним рішення АМКУ, учасник-1 подав позовну заяву до суду з вимогою зобов’язати АМКУ скасувати своє рішення частково та зобов’язати замовника винести рішення про перемогу учасника-1. В той же час, замовник, у згаданому тендері, відхилив всі тендерні пропозиції та, відповідно, через 10 днів торги будуть відмінені Засідання в суді по позову призначили на січень 2018 року, в той час як проектом договору передбачена поставка продукції, яка закупляється до 31.12.2017 року. Прошу надати відповідь на наступні питання, у випадку, якщо суд задовольнить позов: 1. Чи буде мати замовник технічну здатність скасувати статус торгів «відмінені» чи це робить інша організація? 2. Чи має законну можливість замовник внести зміни в договір в частині строку дії договору? Тобто, якщо рішення суду буде 2018 році, чи може замовник вести зміни до договору про закупівлю і змінити строк його дії на «до 31.12.2018 року»? |
|||
Відповідь на запит 1153/2017 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що стосовно технічних питань, у тому числі пов’язаних з реалізацією в електронній системі закупівель вимог законодавства, користувачам необхідно звертатись до ДП "Прозорро", яке визначене адміністратором електронної системи закупівель, інформація про що міститься в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3810-03 "Щодо електронної системи закупівель", розміщеному на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу, за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=3&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Електронна система закупівель | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |