Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Семінари та матеріали для бізнесу: Проєкти та закупівлі МФО в Україні
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Огляд судової практики щодо застосування положень постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Огляд закупівельної практики щодо застосування нецінових критеріїв оцінки
- Огляд закупівельної практики щодо випадків внесення змін до істотних умов договору про закупівлю
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
- Довідкова інформація
Консультації з питань публічних закупівель
| Запит від Фізична особа-підприємець КОДЕНЕЦЬ ІРИНА АНАТОЛІЇВНА | ||||
| Тема: | Відміна торгів або визнання їх такими, що не відбулись | |||
| Тема розширена: | Використання електронних ключів | |||
| Суть питання: |
Ситуація полягає в тому, що Замовник під час розгляду пропозицій поданих учасниками у процедурі відкритих торгів прийняв рішення про визнання переможцем відповідного учасника, яке оформив у вигляді протоколу. Але Замовник посилаючись на те, що начебто у уповноваженої особи зламався електронний ключ, відповідна уповноважена особа прийняла рішення про відміну закупівлі у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Оскільки відміну закупівлі з таких причин вважаємо штучно створеною по відношенню до учасника вважаємо за необхідне звернутись за консультацією з наступним питанням: Чи може директор Замовника використовуючи свій електронний підпис оприлюднити скан-копію протоколу складенего уповноваженою особою такого Замовника на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у випадку якщо уповноважена особа такого Замовника з технічних причин не може використовувати свій електронний ключ? Вважаємо, що скан-копія протоколу є електронною копією документа, який був складений у Замовника і справжність відповідної копії може посвідчуватись директором такого Замовника враховуючи наступні норми права: Відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» відповідність оригіналу та правовий статус електронної копії з паперового документа засвідчується електронним підписом, який використовується для ідентифікації автора та/або підписувача електронної копії іншими субʼєктами електронного документообігу. Електронний підпис є обовʼязковим реквізитом електронної копії. Накладанням електронного підпису та/або електронної печатки завершується створення електронного документа. Підпунктом 8 пункту 6 Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року Nº 55, визначено, електронна копія оригіналу паперового документа (фотокопія) - візуальне подання паперового документа в електронній формі, отримане шляхом сканування (фотографування) паперового документа, відповідність оригіналу та правовий статус якого засвідчено кваліфікованою електронною печаткою установи. Пунктом 8 глави 2 розділу II Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 11 листопада 2014 року Nº 1886/5, встановлено, що для оформлення електронної копії оригіналу документа у паперовій формі він оцифровується (сканується, фотографується) та зберігається у форматі для фотоелектронних документів, визначеному в Переліку форматів. Оформлення електронної копії документа у паперовій формі завершується накладанням кваліфікованої електронної печатки або кваліфікованого електронного підпису, якщо субʼєкт у своїй діяльності не використовує кваліфіковану електронну печатку. |
|||
| Відповідь на запит 277/2025 | ||||
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в запиті № 5/2022 та в листі від 10.02.2025 № 3323-04/13367-07 "Щодо оскарження, здійснення контролю та моніторингу закупівель”, що розміщені на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланнями:
https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=2cce6b40-9220-48de-b44c-cc1fcff3aa58&lang=uk-UA |
||||
| Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Міністерства економіки України | |||
| Теги: | Уповноважена особа | |||
|
||||
Інформаційні ресурси
| Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
| Міністерство економіки, довкілля та сільського господарства України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |