Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛІС ОІЛ"
Тема: Відкриті торги
Тема розширена: учасник(переможець) не здійснив поділ документації за лотами і подав дві тендерні пропозиції за лотом 1 та лотом 2 в один лот
Суть питання: Доброго дня!
ТОВ «ОЛІС ОІЛ» прийняло участь у закупівлі за ЛОТом 2 ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО, БЕНЗИН А-92, БЕНЗИН А-95 (ТАЛОНИ), предмета закупівлі 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 (талони, наливом), бензин А-95 (талони), дизельне пальне (наливом, талони) замовником якого являється КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва (ідентифікатор закупівлі- UA-2021-02-05-005834-a).
За результатами аукціону визнано переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАЯНО".
Переглядаючи пропозицію даного товариства я звернув увагу, що ТОВ «КАЯНО» завантажило дві тендерні пропозиції (тендерна пропозиція за Лотом 1 та тендерна пропозиція за Лотом 2) в документи для ЛОТу 2. Тобто не здійснило розподілу поданих документів за лотами.
Згідно ст. 26 закону України «Про публічні закупівлі» кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота).
Чи вважається порушенням законодавства у сфері публічних закупівель наявність у складі пропозиції ТОВ «КАЯНО» у ЛОТі 2 двох тендерних пропозицій хоч і за різними лотами (за ЛОТом 1 та ЛОТом 2)?
Відповідь на запит 392/2021

Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.

Згідно з пунктом 37 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі (далі − учасник) − фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об'єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію / пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Водночас кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота) (частина друга статті 26 Закону).

Згідно з пунктом 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.

Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.

Поряд з цим перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначено статтею 31 Закону.

При цьому до компетенції Уповноваженого органу не належить визначення правомірності дій у конкретних випадках та встановлення правопорушень.

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Теги: Розгляд тендерних пропозицій
Чи була ця відповідь корисною для вас? Так Ні
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2