- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від Відділ освіти Білопільської райдержадміністрації Сумської області | ||||
Тема: | Предмет закупівлі | |||
Тема розширена: | визначення предмета закупівлі | |||
Суть питання: | Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, чи правильно ми розуміємо з Вашого роз’яснення щодо визначення предмета закупівлі від 22.11.2016р., що визначальним знаком для визначення предмета закупівлі буде - третій. Тобто, наприклад, по проудктах харчування хліб, печиво, цукор, какао і т.д. за третім знаком мають однаковий показник, значить це буде один предмет закупівлі? Тоді сума закупівлі по даному предмету складатиме більше 200000 грн., що потребує проведення тендеру. Взагалі, якщо по продуктах харчування визначати предмет закупівлі за третім знаком, то практично всі продукти згрупуються до чотирьох-пяти предметів. Але за п’ятим знаком вони різняться й кожен окремий складе менше 200000 грн. Підкажіть, чи дійсно визначальним знаком для визначення предмета закупівлі з 01.01.2017р. за ДК 021:2015 буде третій знак? Дякую | |||
Відповідь на запит 149/2016 | ||||
Шановний користувачу, Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Водночас повідомляємо, що інформація щодо визначення предмета закупівлі міститься в листі від 22.11.2016 № 3302-06/37708-07 “Щодо визначення предмету закупівлі”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=1&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc Принагідно інформуємо, що наразі Мінекономрозвитку опрацьовується питання конкретизації показника Єдиного закупівельного словника для визначення предмета закупівлі та ведеться робота щодо внесення відповіних змін до наказу.
|
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |