Мінекономрозвитку презентувало туристичний промо-ролик України
04.12.2015 | 14:59 | Прес-служба МінекономрозвиткуУкраїна має величезний туристичний потенціал. Про це свідчать результати участі української делегації у найбільшому туристичному форумі світу - World Travel Market 2015 (WTM), який проходив у Лондоні. Представники Міністерства економічного розвитку і торгівлі України розповіли про результати участі у WTM, а також презентували промо-ролик, присвячений туристичному потенціалу України, під час зустрічі в офісі Американської Торгівельної Палати в Україні (АСС).
Як зазначила перший заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України Юлія Ковалів, форум WTM – це один із знакових для туризму заходів. Участь у виставці беруть понад 50 тис. фахівців туристичної галузі, урядовці та представники міжнародної преси, які обговорюють ключові тренди у сфері туризму й укладають стратегічні угоди. Цього року виставка проходила вже 36-тий раз, але власний стенд Україна презентувала вперше. На українському стенді у Лондоні були представлені три туристичні міста — Київ, Одеса та Львів і декілька приватних туристичних компаній.
Традиційно на форумі відбулася зустріч керівників туристичної галузі з усього світу. Темою спілкування на цей раз стало туристичне брендування країн і міст. «Є домовленість із головою всесвітньої туристичної організації про те, що Україна стане лідером цього руху та проведе у червні наступного року велику конференцію «під парасолькою» Всесвітньої туристичної організації (ЮНВТО), присвячену брендуванню міст. Ми вже почали цим займатись: ініціювали створення національної мережі туристичних брендів», — зазначила Юлія Ковалів.
Ще одна ініціатива Мінекономрозвитку передбачає запозичення досвіду розвитку туризму у Brand USA — національної туристичної організації США. Під час форуму було досягнуто домовленості про співпрацю та обмін досвідом щодо консолідації ринку та просування туристичних послуг. «Brand USA — гарний приклад державно-приватного партнерства, що порівну розподіляє витрати на зовнішнє просування бренду країни між бізнесом та державою. 100 млн доларів на маркетинг щорічно надходять від бізнесу: готелів, туроператорів й інших гравців ринку, а ще 100 млн — це надходження від оплати віз. Тобто держава майже не фінансує ці витрати, — розповіла Юлія Ковалів. — Нас ця модель зацікавила через обмеженість державних видатків на просування українського туризму у світі .Плануємо організувати технічний візит до США для ознайомлення з досвідом».
Також на форумі відбулись перемовини між Мінекономрозвитку та компанією Tripadvisor — найбільшим міжнародним туристичним хабом. Попередньо сторони домовились про комплексну співпрацю по використанню аналітичних даних та рейтингів Tripadvisor — готелів, ресторанів, рекреаційних точок. «Щорічно плануємо визначати та нагороджувати кращих, ґрунтуючись на показниках Tripadvisor. Краще користуватись об’єктивною базою даних із реальними оцінками туристів, ніж суб’єктивними методиками якихось журі чи конкурсів», — додала Юлія Ковалів.
Спеціально для виставки WTM-2015 було розроблено оригінальний павільйон, на якому, серед іншого, розміщено символічне відділення Укрпошти. Кожен відвідувач виставки мав змогу відправити листівку з видами Києва, Львова чи Одеси. «Окремим маячком для відвідувачів нашого стенду був День вишиванок. Цікаво, що кількість питань стосовно воєнних дій в Україні суттєво скоротилася. Цікавились здебільшого тим, що ми можемо запропонувати в інфраструктурному розрізі, в плані нових туристичних послуг та продуктів. Це надихає, тому що Україні вкрай потрібна диверсифікація туристичних потоків і збільшення частки туристів з Європи», — наголосив начальник управління туризму та курортів Мінекономрозвитку Іван Ліптуга.
На його думку, Україна здатна привабити ще більше європейських туристів зважаючи на здешевлення вартості послуг на внутрішньому ринку. «Девальвація національної валюти зробила Україну дуже вигідною для мандрівок. Сьогодні вартість номера у 3-4 зірковому готелі впала до 30 євро за добу, тоді як раніше туристу доводилося платити втричі більше. Наша пропозиція вигідніша за те, що пропонують сусіди — Польща, Румунія, Туреччина та інші», — аргументує Іван Ліптуга.
Але головною «фішкою» українського стенду став спеціальний промо-ролик, присвячений туристичним можливостям України — Experience Ukraine! Ролик знято і запущено в рамках урядової кампанії Ukraine. Open for U за сприяння Western NIS Enterprise Fund. У захопливому відео під композицію “Wherever you are” культового українського колективу Океан Ельзи, Україна відкривається абсолютно новою — зі своєю унікальною історією і традиціями, але сучасною, здатною запропонувати широкий набір туристичних продуктів: від гірськолижних і морських курортів, до унікальних культурних та історичних місць.
Ролик покликаний відродити інтерес туристів до подорожей в Україну, а також сприяти надходженню іноземних інвестицій у туристичну галузь. «Ми радо підтримали проект, що генерує позитивний інтерес міжнародної спільноти до України і може сприяти якісним змінам у державі», - прокоментувала президент і головний виконавчий директор WNISEF Ярослава Джонсон.
Трихвилинний ролик демонструє унікальне геополітичне положення країни, річки й озера, Національний природний парк “Олешківські піски”, Чорноморське узбережжя, одну з найкращих у світі опер - в Одесі, унікальні пам'ятки архітектури, що занесені до списку ЮНЕСКО, красу Карпатських гір.
Сюжетна лінія відео розроблялася спільно з Мінекономрозвитку. Ідея та реалізація - Titanium Presentations. «Готуючи ролик, компанія відзняла краєвиди західного, центрального та східного регіонів. Зробили якісні кадри з гвинтокрила, з даху потягу та, змонтувавши ролик, поклали його на аудіо групи Океан Ельзи. Усі авторські права, звісно, погоджено. Основна ідея — передати різноманітність та різнобарвність нашої землі. Ролик виконав це завдання і ніби каже — Україна нині і красива і безпечна, тож завітайте до нас!», — розповіла Юлія Ковалів.
«Я пишаюся своєю відданою командою і партнерами, WNISEF, Україною й українцями, а ще більше тим, що Titanium Presentations була надана честь допомогти Україні знайти свій голос і візуальне відображення для презентації світовій спільноті», - сказав Люк Шеньє, CEO Titanium Presentations.
Повну версію ролику Experience Ukraine! Розміщено на офіційному YouTube-каналі Мінекономрозвитку: https://youtu.be/qZMMJo7jOTQ