Міністерство економіки України

“Зроблено в Україні”: під час URC–2024 в Берліні українська делегація презентувала інсталяцію “Залізне серце України”

На Міжнародній конференції з відновлення в Берліні (Ukraine Recovery Conference–2024) представили артпроєкт на підтримку українських виробників “Зроблено в Україні”. Це інсталяція у вигляді куба, яка отримала назву “Залізне серце України” (“IRON HEART OF UKRAINE”). Її створили за ініціативи українських виробників та підтримки Міністерства економіки України. 

Інсталяція стала майданчиком, де учасникам конференції наочно представили суть політики “Зроблено в Україні”, бізнеси, які цю політику представляють, а також ключові сектори, де Україна бачить найбільший потенціал для залучення інвестицій та конкретні приклади успішного бізнесу в цих галузях.  

Крім того, проєкт показав ключові сектори, які демонструють найбільші перспективи для зростання: енергетика, транспорт і логістика, агропереробка, критичні матеріали, переробка, цифровізація та ІТ, зелений перехід.

“На зовнішній стороні куба була зображена модель сталевого серця, що працює, попри всі виклики, які зараз стоять перед українськими виробниками. Усередині – кадри з виробництв “Зроблено в Україні”, яких не зупиняють ні повномасштабна війна, ні постійні обстріли, ні проблеми зі світлом, ні терористичні акти росії. Українські виробники сталі, олії, ліків, засобів гігієни, систем безпеки, електрики навіть в таких умовах продовжують працювати, розвиватися, шукати нові ринки збуту, нарощувати експорт. Ця інсталяція мала показати потенційним інвесторам, що війна – не ембарго на інвестиції. В Україну можна і треба вкладати вже зараз, не чекаючи завершення війни”, — сказала заступниця міністра економіки Тетяна Бережна. 

Зайшовши всередину, людина потрапляє фактично на реальне українське підприємство. І звук, і 360-відео сприяють максимальному зануренню у виробничий процес, допомагають побачити, що промисловість працює, зокрема у прифронтових регіонах.

Наприклад, відвідувачі інсталяції “Залізне серце України” могли віртуально побувати на Тилігульській ВЕС, відкритій Групою ДТЕК лише за 100 кілометрів від лінії фронту. Вона стала першою у світі вітровою електростанцією, побудованою в умовах війни. Її відкриття дозволило посилити енергобезпеку не тільки Півдня, але й всієї України. Зараз проводяться підготовчі роботи до будівництва другої черги ВЕС.

У кубі також можна було побачити, як працює трубний завод у Нікополі “Інтерпайп Ніко Тьюб” або завод з виробництва сталі у Дніпрі “Інтерпайп Сталь”. Підприємство у Нікополі розташоване в 10 км від лінії фронту, але попри постійні обстріли та всі виклики продовжує працювати. Замовники, в тому числі іноземні, вчасно отримують свою продукцію, а працівники забезпечені роботою, щоб мати змогу утримувати свої сім’ї. “Інтерпайп Сталь“ - це сучасне виробництво, яке почало свою роботу у 2012 р. Інвестиції компанії у цей проєкт склали понад 1 млрд дол. Завод відповідає європейським екологічним нормам і є прикладом “зеленої металургії“ світового рівня. Під час конференції “Інтерпайп“ презентував проєкт будівництва другої черги на цьому заводі та цеху по виробництву зеленого плоского прокату.   

Відвідувачі експозиції також могли поспостерігати за виробництвом соняшникової олії на одному із заводів Kernel. Україна є найбільшим світовим експортером олії, а Kernel посідає лідируючі позиції на ринку виробництва та експорту цього продукту у світі. Попри воєнний стан, цього року компанія закінчила будівництво та запустила в експлуатацію ще один олійноекстракційний завод. Маючи потужність переробки 1 млн тонн соняшникового насіння на рік, нове підприємство є одним з найбільших у Європі. 

Ще відвідувачі інсталяції змогли потрапити в цехи “КПД” - головного підприємства корпорації “Біосфера”, виробника і дистриб'ютора товарів для дому, особистої гігієни та чаю з прифронтового Дніпра. Побачити виробничі процеси на дільниці інфузійних розчинів та складському комплексі фармацевтичної компанії “Дарниця” в Києві. Поспостерігати, як все влаштовано на виробництві систем безпеки компанії “Ajax Systems”. Відчути себе пасажирами, які щойно приїхали на один з українських вокзалів потягами Укрзалізниці.

“Інсталяція “Залізне серце України” – це артпроєкт, який не просто розповідає про підприємства “Зроблено в Україні”, а занурює відвідувача у виробничий процес, дає можливість йому потрапити на виробництво, побачити все на власні очі. Побачити, що попри війну бізнес працює, прагне розвиватися, шукає інвестиції й готовий стати надійним партнером для компаній з інших країни”, – додала Тетяна Бережна.  

Над реалізацією технологічного рішення  і створенням концепту працювала BAZA Agency. Партнерами проєкту стали такі компанії, як енергетична компанія “Група ДТЕК”, виробник сталевих труб та залізничної продукції “Інтерпайп”, українське представництво технологічної компанії “Mastercard”, міжнародна технологічна компанія та виробник систем безпеки “Ajax Systems”, фармацевтичне підприємство “Дарниця”, провідний світовий виробник та експортер соняшникової олії “Kernel”, український виробник і дистриб'ютор товарів для дому та особистої гігієни, корпорація “Біосфера”. 

ДОВІДКА. “Зроблено в Україні” – це державна політика, ініційована Президентом Володимиром Зеленським, щоб сприяти розвитку українських виробників, залученню інвестицій в реальний сектор, розширенню несировинного експорту. Також політика сприяє попиту на українські товари. Це важливий внесок у економічну стійкість країни, адже при купівлі українських товарів до 40% коштів через сплачені податки повертаються у бюджет на потреби сил безпеки та оборони.

Більше про політику “Зроблено в Україні” та нові можливості для бізнесу: https://www.me.gov.ua/Documents/Download?id=cd38b75e-b8d0-4e48-9ad5-451c3181902f 

 

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json