Українські компанії представлять органічну, молочну та ягідну продукцію на міжнародній виставці Anuga 2025 у Німеччині
23.09.2025 | 09:05 | Відділ зв’язків з громадськістю та засобами масової інформаціїЗ 4 до 8 жовтня 2025 року у виставковому центрі Koelnmesse (м. Кельн, Німеччина) відбудеться виставка Anuga 2025 — одна з наймасштабніших міжнародних подій для представників харчової галузі. Що два роки Anuga збирає тисячі виробників, імпортерів, дистриб’юторів і закупівельників з усього світу.
Цього року Україну на Anuga представлятимуть одразу два Національні стенди — органічної та молочної продукції. Їх організовує Офіс з розвитку підприємництва та експорту, національний проєкт Дія.Бізнес, під патронатом Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України та за підтримки Швейцарії.
Свою продукцію презентують 14 українських компаній: 7 експортерів органічної продукції та 7 — молочної.
На стенді (Hall 05.1 | Stand D059g) буде представлено широкий асортимент органічних продуктів — від заморожених ягід, концентрованих соків та органічної молочної продукції до каш і супів миттєвого приготування, круп, пластівців, сублімованих ягід, фруктів і овочевих снеків, горіхів, дитячих сухих сніданків та повної лінійки органічних снеків: чипсів, грісіні та хлібців.
Учасники національного стенда на Anuga 2025 — експортери органічної продукції:
ТОВ «КАТАНЗАРО ЄВРАЗІЯ»
ТОВ «ТЕРРА»
ТОВ «СОФІ-НУТС»
ТОВ «ОРГАНІК МІЛК»
ТОВ «ПАНФРУТ УКРАЇНА»
ТОВ «БРЕЙН БОКС»
Молочний стенд є одним з найбільших майданчиків за кількістю експонентів, що відкриває для українських виробників хороші можливості.
На стенді (Hall 10.1 | Stand C079g) компанії презентують широкий асортимент молочної продукції, зокрема: вершкове масло, згущене молоко, цільномолочну продукцію, тверді та плавлені сири, сироватку, сухе молоко, сирні снеки, дитячі молочні суміші та каші.
Учасники національного стенда на Anuga 2025 — українські виробники молочної продукції:
ПРАТ «ДУБНОМОЛОКО»
ТОВ «ПРАЙМ СНЕК»
АТ «МОЛОЧНИЙ АЛЬЯНС»
ПРАТ «ПЕРВОМАЙСЬКИЙ МКК»
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «РУЖИН-МОЛОКО»
ТОВ «РАДИВИЛІВМОЛОКО»
ТОВ «ХОРОЛЬСЬКИЙ ЗАВОД ДИТЯЧИХ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ»
Також цього року чотири компанії з українських стендів відібрані для участі у Anuga taste Innovation Show — престижній платформі для презентації новітніх продуктів і трендів. Серед них:
-
виробники молочної продукції: «ДУБНОМОЛОКО» під брендом «Komo» та «ПРАЙМ СНЕК» під брендом «snEco»;
-
експортери органічної продукції: «ПАНФРУТ УКРАЇНА» під брендом «Panfruit» та «БРЕЙН БОКС» під брендом «Hroom Room».
Крім того, на виставці будуть представлені Національні стенди, які організовано Асоціацією «Ягідництво України» спільно з Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес, та за підтримки Швейцарії.
На стенді (Е-059g) презентуватимуть свою готову продукцію компанії, які займаються виробництвом, переробкою та експортом такої продукції: пива, безалкогольних та слабоалкогольних напоїв, мінеральної води, солоду, пшоняної крупи (органічної та конвенційної), м'яса птиці, заморожених та сухих яєчних продуктів, зернових, овочів, цитрусових, молочних товарів, горіхів та меду, рослинних олій з насіння соняшнику та інших олійних культур, хлібобулочних та кондитерських виробів.
Учасники колективного стенду на Anuga 2025 — українські виробники готової продукції:
ПРАТ «ОБОЛОНЬ»
ТОВ «ГРУНВЕРГ»
ТОВ «PRODEXPORT»
ТОВ «АОІЛ»
ТОВ «КИЇВХЛІБ»
ТОВ «ПРЕМ’ЄР ФУД»
На стенді (Е-058) буде представлена заморожена продукція від компаній, які займаються виробництвом, заморожуванням, переробкою та експортом такої продукції: свіжих та заморожених ягід та овочів, морозива, заморожених напівфабрикатів, тортів, тістечок, різної кондитерської продукції, свіжої суниці, малини, фруктових та овочевих соків, дитячого харчування, дієтичних продуктів, а також консервованих фруктів й овочів, натуральних фруктових та овочевих інгредієнтів.
Учасники колективного стенду на на Anuga 2025 — українські виробники замороженої продукції:
ТОВ «ВЕСТ БЕРІ»
ТОВ «ТРИ ВЕДМЕДІ»
ТОВ «TARTA»
ТОВ «КИЇВСЬКИЙ БКК»
ТОВ «ГОЛДБЕРІ»
ТОВ «ФРУТ РІВЕР ГРУП»
ТОВ «АСВФРУТ».
Детальна інформація подана за посиланням.
Участь українських компаній у виставці Anuga 2025 — ще один крок до зміцнення позицій України як надійного постачальника якісної, безпечної та інноваційної харчової продукції на світовому ринку.
Довідково.
Національний стенд України з експортерами органічної продукції на міжнародній виставці ANUGA 2025 організовано Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес, під патронатом Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України за підтримки Швейцарії в межах трьох програм:
- Швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія),
- Швейцарської програми просування імпорту (SIPPO), що впроваджується Швейцарською фундацією технічного співробітництва з розвитку «Cвісконтакт»,
- Глобальної програми якості та стандартів (Фаза 2), що імплементується ЮНІДО (спеціалізованою агенцією Організації Об’єднаних Націй).
**Національний стенд України з експортерами молочної продукції на ANUGA 2025 організовано Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес, під патронатом Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України та за підтримки Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія) та Швейцарської програми просування імпорту (SIPPO), що впроваджує Швейцарська фундація технічного співробітництва з розвитку «Cвісконтакт».
***Національні стенди України з експортерами ягідної продукції на ANUGA 2025 організовано Асоціацією «Ягідництво України» спільно з Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес, та за підтримки Швейцарії в межах двох програм:
- Глобальної програми якості та стандартів (GQSP), що імплементується ЮНІДО (спеціалізованою агенцією Організації Об’єднаних Націй);
- Швейцарської програми просування імпорту (SIPPO), що впроваджується Швейцарською фундацією технічного співробітництва з розвитку «Cвісконтакт».