- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області | ||||
Тема: | Переговорна процедура закупівлі | |||
Тема розширена: | Питання щодо вибору процедури закупівлі | |||
Суть питання: |
У 2017 році за результатом процедури закупівлі, проведеної відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель», Замовник будівництва, визначив генеральну підрядну організацію та уклав з нею договір генпідряду на виконання будівельних робіт, які були розпочаті в тому ж році. У 2019 році проект будівництва об’єкту був скоригований та перезатверджений в установленому порядку. В результаті коригування проекту виникла необхідність у виконанні додаткових будівельних робіт,а саме: роботи з відсипки земляного полотна передбачались і були виконані в кількості 166271 м3 та після коригування проекту є необхідність додаткового виконання у розмірі 23 970 м3 (це 14,42% від їх загальної кількості). Загальна вартість цих додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості старого договору і складає 12,8 % від його загальної вартості. З метою виконання додаткових робіт Замовником у відповідності ст.35 ч. 2 п. 6 Закону України «Про публічні закупівлі» була проведена переговорна процедура закупівлі. Просимо надати роз’яснення з наступного питання: Чи правомірно була вибрана переговорна процедура або потрібно провести процедуру відкритих торгів для даних видів робіт? |
|||
Відповідь на запит 1085/2019 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Водночас зазначаємо, що відповідь на аналогічне питання зазначена у запитах №№ 1023/2019, 330/2018, 443/2017 за посиланнями http://me.gov.ua/inforez/Details?lang=uk-UA&id=e6573fb2-fb9e-4333-b076-0bb7a07707bd http://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=eaa8d9b0-7ad4-44c7-b640-9c405cd9efdd&lang=uk-UA Повідомляємо також, що ураховуючи частину другу статті 19 Конституції України, відповідно до норм Закону, Положення про Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459 (зі змінами), до компетенції Мінекономіки не належить визначення правомірності дій в конкретних випадках. |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Переговорна процедура закупівлі | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |