- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від Немовицька сільська рада Сарненського району Рівненської області | ||||
Тема: | Відміна торгів або визнання їх такими, що не відбулись | |||
Тема розширена: | Відмана торгів через неможливість провести засідання тендерного комітету | |||
Суть питання: | На стадії визначення переможця закупівлі, через введення картину та забарони виїзду/в'їзду з окремих населених пунктів ОТГ, тендерний комітет не може провести засідання та оголосити переможця і прийняти рішення про намір укласти договір. Провести засідання дистанційно не представляється можливим. Яким документом у цьому випадку необхідно відмінити процедуру закупівлі? | |||
Відповідь на запит 490/2020 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Замовник відміняє торги чи може визначити їх такими, що не відбулись, у разі наявності підстав, визначених статтею 31 Закону. При цьому перелік підстав для відміни замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, визначений статтею 31 Закону, є вичерпним. Згідно з частиною четвертою статті 11 Закону рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. З огляду на викладене, рішення про відміну торгів приймається замовником самостійно за наявності підстав, встановлених у статті 31 Закону, та оформлюється протоколом. Водночас пропонуємо ознайомитися з відповіддю у запиті № 431/2020 за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=8ccbaef0-f82d-4393-b072-bbef1e3ab5b8&lang=uk-UA |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Відміна торгів | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |