- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від КП Плесо | ||||
Тема: | Допорогові закупівлі | |||
Тема розширена: | Спорощена закупівля (документи переможця) | |||
Суть питання: |
Уповноважена особа з питань проведення спрощених закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва "ПЛЕСО" (далі – КП «Плесо») (ID 54170) даним листом звертається до Вас із наступним. Відповідно до вимог частини 15 ст 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. При цьому, договір про закупівлю укладається згідно з вимогами статті 41 Закону. Згідно з нормами частини 2 ст. 41 переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. У разі якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. При цьому, усі документи щодо проведення закупівель подаються виключно шляхом їх завантаження через електронну систему закупівель. Враховуючи вищевикладене, оголошення про проведення спрощених процедур закупівель містять вимогу, зокрема, щодо необхідності подання документів переможця процедури закупівлі. Проте, учасники процедур спрощених закупівель КП «Плесо» повдомляють КП «Плесо» про неможливість завантаження будь яких документів після визначення їх переможцем процедур закупівель. Дане твердження учасників переможцев підтвердилось представником майданчика під час телефонної розмови. При цьому, представником майданчика zakupki.prom.ua було повідомлено про те, що не можливість завантаження документів переможця спрощеної закупівлі обумовлена технічним регламентом функціонування авторизованих електронних майданчиків уповноваженого органу веб-порталу. Враховуючи вищевикладене, прошу Вас підтвердити не можливість учасників переможців завантажити до електронної системи закупівель документи відповідно до ст. 41 Закону та/або спростувати дане твердження. Відповідь прошу надати в найкоротший термін. |
|||
Відповідь на запит 1514/2020 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Водночас повідомляємо, що питання особливостей проведення окремих етапів спрощеної закупівлі розглянуто в листі від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06 “Щодо спрощених закупівель”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F28729-06 Отже, переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати інформацію визначену частиною другою статті 41 Закону. При цьому спосіб подання такої інформації Законом не визначений. У свою чергу, наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є державне підприємство “ПРОЗОРРО” (далі – ДП “ПРОЗОРРО”). Тому, з питань технічної реалізації вимог законодавства в електронній системі закупівель слід звертатись до адміністратора системи ДП “ПРОЗОРРО”. |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Допорогові закупівлі Договір про закупівлю | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |