Міністерство економіки України
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Тема: | Оприлюднення інформації про закупівлю |
Тема розширена: | Щодо договору оренди нежитлової нерухомості |
Суть питання: |
Доброго Дня! Наша установа не є бюджетною згідно законодавства, проте є одержувачем бюджетних коштів відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі". Наразі виникло питання оренди нежитлової нерухомості за одержані кошти державного бюджету (офіс для розміщення установи). З приводу цього хочемо з'ясувати наступне: 1) Оскільки відповідно до п.4 ч.5 ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі" Закон не поширюється на орендні відносини, то чи потрібно публікувати звіт про укладений договір оренди нежитлового приміщення на суму понад 50 тис. грн у системі Prozorro? 2) Якщо так, то які дії відповідно до вимог Закону повинен здійснити Тендерний комітет у такому випадку? Щиро вдячний за відповідь. З повагою, Величко Павло |
Відповідь на запит 1800/2020 | |
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з пунктом 4 частини п'ятої статті 3 Закону дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є придбання, оренда землі, будівель, іншого нерухомого майна або майнових прав на землю, будівлі та інше нерухоме майно. Водночас на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=%203302-06%2F10639-06%20, розміщено лист в від 31.03.2017 № 3302-06/10639-06 "Щодо випадків, на які не поширюється дія Закону України “Про публічні закупівлі”, який містить інформацію щодо оренди нерухомого майна або майнових прав на нерухоме майно. Поряд з цим, зазначаємо, що позиція Міністерства з цього питання залишилась незмінною. |
|
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України |
Теги: | Оприлюднення інформації про закупівлю |