Міністерство економіки України
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Тема: | Відкриті торги з публікацією англійською мовою |
Суть питання: |
1) Наказ Мінекономрозвитку від 18.02.2020 № 275 носить рекомендаційний характер. Замовники часто-густо просто не застосовують або ігнорують його вимоги. У випадку виникнення питань щодо вартості закупівлі та її відповідності фактичним ринковим умовам, які документи мають бути наявними у замовника для підтвердження оголошеної ним вартості закупівлі.Чи зобов`язаний замовник надавати такі документи на запит учасника? 2) Закупівля передбачена фінпланом держпідприємства на 2020 рік та мала бути проведена у цьому році. Закупівля не відбулась у 2020 році через її оскарження в АМКУ (оскаржувалась тендерна документація закупівлі на стадії прийому пропозицій від учасників). Чи має право замовник продовжувати процедуру закупівлі у 2021 році до затвердження фінплану на 2021 рік, чи така закупівля має бути відмінена? |
Відповідь на запит 2695/2020 | |
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затверджена наказом наказом Мінекономрозвитку від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) на виконання пункту 11 частини першої статті 9 Закону і може застосовуватися замовником до закупівель, що здійснюються у відповідності до Закону, у тому числі із застосуванням описаних методів визначення очікуваної вартості, зокрема методу порівняння ринкових цін. Поряд з цим відповідь на питання 2 міститься в листі від 03.09.2020 № 3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланням: |
|
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Міністерства економіки України |
Теги: | Відкриті торги |