- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від ФОП Гаврилюк Михайло Михайлович | ||||
Тема: | Відкриті торги | |||
Тема розширена: | Запитання стосовно протоколу розгляду пропозицій | |||
Суть питання: |
Добрий день! Надайте будь-ласка розяснення щодо наступого запитання : 1.чи зобовязаний замовник при проведенні відкритих торгів з очікуваною вартістю більше 20 млн.гривень оприлюднювати через електронний майданчик належним чином оформлений протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол прийняття рішення про переможця, протокол про намір укласти договір ? 2. вище зазначені рішення повинні фіксуватися в окремих протоколах чи в одному? 3. які вимоги до оформлення протоколів? 4. якщо замовник не дотримався даних вимог- які наслідки? 5.Замовник оприлюднює протокол ( без номера) Порядок денний наступного змісту : про розгляд пропозиції ТОВ "111" по тендерній закупівлі робіт з капітального ремонту вулиці """""", та в цьому ж протоколі голосуванням виносить одне рішення про визнання переможця ТОВ "111". Відсутній протокол чи повідомлення про намір укласти договір хоча на електронному майданчику висвітлюється інформація Намір укласти договір від " вказана дата". Чи є це порушенням? |
|||
Відповідь на запит 329/2019 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі − Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Питання алгоритму здійснення розгляду та оцінки тендерних пропозицій, у разі здійснення закупівлі очікувана вартість якої перевищує 133 тисячі євро для товарів і послуг та 5150 тисяч євро для робіт розглянуто в листі від 05.08.2016 № 3302-06/24704-06 “Щодо розгляду тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, очікувана вартість яких перевищує вартісні межі, встановлені в частині четвертій статті 10 Закону”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=24704 Крім того, інформуємо, що з питання алгоритму проведення відкритих торгів, очікувана вартість яких перевищує вартісні межі, встановлені в частині четвертій статті 10 Закону, додатково можна ознайомитись на інформаційному ресурсі infobox.prozorro.org за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/procedura-vidkriti-torgi Водночас питання оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій розглянуто в запиті 1141/2017, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=af440d45-610d-4d93-84a4-809b786ebc8c&lang=uk-UA У свою чергу, згідно з частиною першою статті 32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Форма повідомлення про намір укласти договір на виконання пункту 11 частини першої статті 8 Закону затверджена наказом Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”. Поряд з цим, питання оскарження процедур, які здійснюються відповідно до частини четвертої статті 10 Закону, розглянуто в листі від 16.04.2019 № 3304-04/16225-06 “Щодо оскарження, здійснення контролю та моніторингу закупівель”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=16225 Водночас зазначаємо, що ураховуючи частину другу статті 19 Конституції України, та відповідно до норм Закону, Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459, до компетенції Мінекономрозвитку не належить визначення правомірності дій суб"єктів в конкретних випадках. |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Розгляд тендерних пропозицій Протокол розгляду тендерних пропозицій | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |