- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Сумській області | ||||
Тема: | Відкриті торги | |||
Суть питання: |
Планується проведення відкритих торгів щодо закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015- 50300000-8 – Ремонт, технічне обслуговування персональних комп»ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги (послуги по відновленню та заправці картриджів, ремонту комп»ютерної техніки). Кількість обслуговуємої техніки: 480-одиниць комп’ютерів; 567- одиниць принтерів; 93- одиниці копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв; 28- одиниць систем відеоконференцзв’язку, 97 - одиниць технічних засобів фіксації судового процесу. На початку року практично неможливо передбачити яка саме техніка(її деталь) і скільки разів вийде з ладу і буде ремонтуватися. У разі закупівлі визначеної кількості ремонту конкретних вузлів техніки, кількості заправок і регенерації конкретних картриджів, корегувати проведення ремонтів в процесі виконання договору не буде можливим. Питання: 1. Чи можливо в тендерній документації зазначити, щоб учасники надали пропозиції на вартість всіх найменувань послуг згідно з переліком зазначеним в тендерній документації за одиницю , а договір укласти на очікувану вартість закупівлі, що відповідає річній сумі кошторисних призначень? (при цьому б договір містив вартість всіх найменувань послуг за одиницю, що відповідало б пропозиції учасника та ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»). 2. Якщо це можливо, то в яких формах документів у сфері публічних закупівель, що підлягають оприлюдненню необхідно зазначити інформацію щодо загальної суми договору(яка б відповідала річним кошторисним призначенням), для наступного її відображення у звіті про результати проведення процедури закупівлі?(Оскільки органи ДКС України перевіряють інформацію зазначену у звіті про результати проведення процедури закупівлі при реєстрації договору). |
|||
Відповідь на запит 4/2017 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Щодо питання 1 Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Так, тендерна документація повинна містити, зокрема: - місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; - проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому зазначаємо, що обсяг закупівлі може включати в себе як кількісне, так і вартісне вираження. Таким чином, у разі необхідності закупівлі послуг замовник самостійно з дотриманням законодавства визначає їх обсяг. У свою чергу, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації. Згідно з частиною другою статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Частиною четвертою статті 36 Закону встановлено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених частиною четвертою статті 36 Закону. Відповідно до частини першої статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Щодо питання 2 Наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” затверджено форми документів, зокрема форму повідомлення про намір укласти договір (далі – Повідомлення) та форму звіту про результати проведення процедури закупівлі (далі – Звіт). Так, в пункті 10 Повідомлення зазначається інформація про ціну пропозиції. Разом з тим, в пункті 20 Звіту зазначається сума, визначена в договорі про закупівлю. При цьому Повідомлення та Звіт заповнюються електронною системою закупівель автоматично. |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Договір про закупівлю Тендерна документація | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |