Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Марта Олексюк
Тема: Виконання договору
Тема розширена: завершення бюджетного року
Суть питання: прошу пояснити як має діяти замовник, як головний розпорядник бюджетних коштів у такій ситуації:
Головний розпорядник бюджетних коштів, далі замовник, відповідно затверджених кошторисних призначень на 2020 рік провів процедуру закупівлі згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» №922, уклав та зареєстрував в казначействі договори на виконання робіт по капітальному ремонту по спеціальному фонду (07) які повинні бути виконані до кінця бюджетного року.
Підрядник виконав роботи та подав акти виконаних робіт.
Замовник замовив кошти для оплати акту виконаних робіт у місцевому фінуправлінні по спеціальному фонду в межах відповідний помісячних асигнувань.
Фінансування не було, гроші на казначейський рахунок не поступили і замовник не в змозі зареєструвати кредиторську заборгованість по акту виконаних робіт у казначействі відповідно до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань затвердженого Наказом №309 від 02.03.2012 р. і дане зобов’язання відповідно до БКУ вважається небюджетним.
До кінця року фінансування не буде. Підрядник вимагає розрахуватися за виконані роботи.
Фінансове управління рекомендує планувати неоплачені роботи поточного року по спеціальному фонду у бюджеті на 2021 рік. При такому розвитку подій закупівлі згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник повинен провести нові процедури закупівлі (спрощена процедура, відкриті торги) на 2021 рік. Що є порушенням так як фактично роботи виконані.
Прошу надати відповідь на наступні питання:
1.Як діяти замовнику, головному розпоряднику бюджетних коштів що розрахуватися із підрядником та не допустити порушення чинного законодавства?
2.На якому етапі замовник, як головному розпоряднику бюджетних коштів міг припуститися помилки?
Відповідь на запит 2520/2020

Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листах від 10.09.2020 № 3304-04/55366-06 “Щодо передумов здійснення закупівель”, від 03.09.2020 № 3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель”, розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланнями:  https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F55366-06%20

https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F54160-06

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Теги: Виконання договору
Чи була ця відповідь корисною для вас? Так Ні
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2