- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від Товариство з обмеженою відповідальністю "Царгруп" | ||||
Тема: | Тендерна документація | |||
Тема розширена: | Тендерна документація - включення послуг не за кодом Предмета закупівлі | |||
Суть питання: | Чи вважається порушенням Принципів закупівель (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників) та/або інших правових актів при закуплі Предмета закупівлі виключно за кодом "15860000-4 Кава, чай та супутня продукція" вимагання Замовником (що оформлене в тендерній документації виключно під кодом 15860000-4) від Постачальника Предмету закупівлі (15860000-4 Кава, чай та супутня продукція) надання Послуг з оренди обладнання для приготування/та/або споживання напоїв (кавомашини, вендингове обладнання, посуд та інш.)з Предмету закупівлі на підставі, на нашу думку, злочинно-навмисного ігнорування/та/або навмисного невірного тлумачення Замовником чітко визначених нормативних понять, а саме: кодування товарів (ДСТУ 3993-2000), постачання продукції (ДСТУ 3278-95, Правила Інкотермс), переходу права власності на товар (за ст. 334 Цивільного кодексу України), виробництво (ДСТУ 2960-94) з отриманням нового товару (ДСТУ 3993-2000), товар (за ДСТУ 3993-2000), продукція (ДСТУ 3278-95, ДСТУ 3230-95), готова продукція (ДСТУ 3278-95), вимоги до товару (ДСТУ 3993-2000), життєвий цикл товару (ДСТУ 3294-95), товарорух (за ДСТУ ДСТУ 3294-95), приймання товару (ДСТУ 3993-2000). | |||
Відповідь на запит 441/2018 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454. Інформація щодо порядку визначення предмета закупівлі міститься в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3816-06, розміщеному на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=4&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc При цьому визначення понять "товари" і "послуги" наведені у статті 1 Закону. Так, згідно частини першої статті 1 Закону товари - продукція, об'єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов'язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Так, у залежності від предмета закупівлі, визначеного замовником, придбання здійснюється шляхом застосування однієї з процедур, передбачених статтею 12 Закону, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону для товарів і послуг окремо, за виключенням послуг, пов'язаних з постачанням товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів у відповідності до пункту 32 частини першої статті 1 Закону. Повідомляємо також, що питання оскарження розглянуто в листі від 02.08.2016 № 3302-06/24156-06 "Щодо оскарження, здійснення контролю та моніторингу закупівель", розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=8&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Предмет закупівлі | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |