Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Приватне підприємство "УкрШелтер" | ||||
Тема: | Тендерна документація | |||
Тема розширена: | Роз'яснення окремих пунктів тендерної документації | |||
Суть питання: |
Приватне підприємство «УкрШелтер» має намір взяти участь у тендері UA-2017-04-03-000674-a за процедурою відкритих електронних торгів на закупівлю маскувальних комплектів оптичних типу (МКО-С, МКО-Л, МКО-З), який проводиться військовою частиною А 0853. Однією з вимог тендерної документації є включення до умов договору положень про: 1. Ведення окремого бухгалтерського обліку витрат на постачання та про перевірку обліку витрат Замовником та Військовим представництвом Міністерства Оборони України. 2. Визначення договірної ціни Замовником з урахуванням висновку Військового представництва Міністерства Оборони України. 3. Перевірку розрахунково-калькуляційних матеріалів Військовим представництвом Міністерства Оборони України та складення останнім висновку про обґрунтованість витрат. 4. Узгодження залучення співвиконавців (контрагентів) у письмовому вигляді із Замовником. Просимо роз’яснити, чи відповідають такі вимоги Замовника законодавству України, оскільки відповідно до Постанови КМУ № 464 від 27.04.2011р. проведення аналізу собівартості та трудомісткості продукції оборонного призначення можливе лише за державним оборонним замовленням, а зазначений тендер не відноситься до державного оборонного замовлення. Крім того, узгодження залучення співвиконавців (контрагентів) можливе лише у випадку закупівлі робіт (послуг), а визначення ціни здійснюється відповідно до акцептованих пропозицій учасників торгів, за результатами аукціону. |
|||
Відповідь на запит 498/2017 | ||||
Шановний користувачу, Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Водночас повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 "Щодо розробки тендерної документації", розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=1&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Тендерна документація | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |