gov.ua
Державні сайти України
Мінекономіки
Інформаційні ресурси
Міністерство економіки України
Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Тема: | Відкриті торги |
Тема розширена: | додаткові роботи |
Суть питання: |
Доброго дня. У жовтні 2023 року було проведено відкриті торги з особливостями по «Поточний ремонт приміщень службових кабінетів та приміщень загального призначення адміністративної будівлі ГУНП в Закарпатській області, за адресою: м. Ужгород, вул. Ф.Ракоці,13 а» (UA-2023-10-23-015163-a). Сума договору за результатами процедури була 3806000,00 грн. з ПДВ. Договір виконаний повністю. Відповідно до пп.8 п.13 Особливостей на основі обгрунтування було коригування проекту і в межах до 50% у поточному році було укладено договір без застосування електронної системи договір на суму 1034635,20 грн. (що склало 27,6% від основного договору). Договір виконано. На сьогоднішній день виникла необхідність у додаткових роботах за цим об»єктом. Вартість робіт складає 842547,88 грн. Разом сума додаткових робіт складає 1877183,08 грн., не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі; Питання: Чи може установа заключити ще один договір без застосування електронної системи по поточному ремонту приміщень службових кабінетів та приміщень загального призначення адміністративної будівлі ГУНП в Закарпатській області, за адресою: м. Ужгород, вул. Ф.Ракоці,13 а, відповідно до пп.8 п.13 Особливостей, враховуючи що загальна сума додаткових робіт не перевищує 50 % ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. |
Відповідь на запит 485/2024 | |
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в запиті № 565/2023, розміщеному на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням: https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=804bd9c4-728b-4969-a86a-a67762aa3c39&lang=uk-UA
|
|
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України |
Теги: | Особливості закупівель |