Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Яців Надія Казимирівна | ||||
Тема: | Інше | |||
Тема розширена: | щодо реєстру постійних постачальників та оцінки учасників | |||
Суть питання: |
1. Чи передбачено нормативно-правовими актами України ведення Реєстру постійних постачальників, які має вести підприємство, установа, організація, благодійний фонд, громадська організація ? Чи є затверджена форма такого Реєстру та періодичність його перезатвердження? 2. Чи може у громадській організації діяти тендерний комітете, якщо це вимоги Донора щоб рішення щодо закупівель приймалось комітетом? 3. Чи передбачено оформлення оціночних відомостей учасників торгів (кожним членом тендерного комітету, уповноваженою особою), і фінальну- зведену, з детальним обґрунтуванням вибору того чи іншого учасника? |
|||
Відповідь на запит 455/2023 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листах від 17.05.2023 № 3323-04/22523-06 "Щодо внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", від 10.04.2020 № 3304-04/24218-06 “Щодо організації закупівельної діяльності замовника” та запиті № 1576/2021, що розміщені на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланнями: https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=22523 https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=24218 https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=51ef4d12-a6cb-45bf-99c4-847c0cb55420&lang=uk-UA |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Інше | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |