Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Кам'янська міська рада | ||||
Тема: | Відкриті торги | |||
Суть питання: | Добрий день! 16.12.2024 була оголошена закупівля охоронних послуг. Закупівля UA-2024-12-16-016126-a. Учасник був лише один. З 27.12.2024 по 01.01.2025 23:59 триває період оскарженя. Тобто підписати договір з учасником можливо лише 02.01.2025. А в тендерній документації, проєкті договору вказаний строк надання послуг з 01.01.2025 по 31.12.2025. Також в технічному завданні вказаний розрахунок вартості послуг з урахуванням 365 днів. Що можна зробити в даній ситуації? Чи можливо затвердити протокол виправлення технічної помилки в термінах надання послуги, без внесення виправлення до технічного завдання? Чи потрібно відміняти торги? Якщо відміна торгів єдине рішення, то яку підставу можна вказати? | |||
Відповідь на запит 1/2025 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листах від 24.11.2020 № 3304-04/69987-06 “Щодо укладення, виконання, змін та розірвання договору про закупівлю”, від 28.02.2023 3323-04/8463-06 "Щодо внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (4.Щодо випадків, коли умови договору про закупівлю можуть відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі) та у запитах № 101/2022, № 775/2023, розміщених на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланнями:
https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F69987-06 https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=8463 https://me.gov.ua/InfoRez/Details/d5fc95d1-b67d-4c82-afc3-d2d3b72f36e1?lang=uk-UA https://me.gov.ua/InfoRez/Details/0c8cb412-82a4-4853-9878-634d284ea750?lang=uk-UA |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Міністерства економіки України | |||
Теги: | Договір про закупівлю | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |