Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Управління благоустрою та житлової політики виконкому Криворізької міської ради | ||||
Тема: | Відкриті торги | |||
Суть питання: | Замовником було розпочато процедуру закупівлі послуг річна вартість якої перевищує суму еквівалентну 133 тисячам євро. Участь прийняли 5 учасників, перший з яких був визначений переможцем, але перможець не надав документів, що підтверджують відсутність підстав передбачених ст. 17, інші 2 учасники були відхилені за невідповідність тендерній документації, 4 учасник був визначений переможцем. Учасник №3 подав оскарження до Антимонопольного комітету України, який задовільнив скаргу та зобов'язав замовника відмінити два останні рішення. Та на теперішній час у Замовника не має технічної можливості виконати рішення Антимонопольного комітету через те, що веб-портал Уповноваженого органу ДП "Прозорро" відмінив усі рішення замовника, та пропонує почати кваліфікацію з першого учасника, аргументуючи це своїм внутрішнім технічним завдвнням. Прошу надати розяснення що має робити замовник? Кваліфікація учасників проведена, починати зпочатку кваліфікацію в замовника немає жодних законних підстав, рішення Антимонопольного комітету скасувати лиш два останніх прийнятих рішення? Крім того, прошу зауважити в Законі України" Про публічні закупівлі" встановлено, що він обовязковий до виконання не тільки замовника, а й усіх суб'єктів яких він стосується, прошу налагодити роботу веб-порталу Уповноваженого органу.Дякую | |||
Відповідь на запит 389/2017 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі –Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Водночас зазначаємо, що відповідь на звернення міститься в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3810-03 “Щодо електронної системи закупівель”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb. |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |