gov.ua
Державні сайти України
Мінекономіки
Інформаційні ресурси
Міністерство економіки України
Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Семінари та матеріали для бізнесу: Проєкти та закупівлі МФО в Україні
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Огляд закупівельної практики щодо застосування нецінових критеріїв оцінки
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від Одеська філія державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Одеського морського порту).
Тема: | Тендерна документація |
Тема розширена: | Забезпечення тендерної пропозиції |
Суть питання: |
Постановою Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178" від від 17 лютого 2023 р. № 157 було відкориговано, зокрема, підстави для відмови в участі учаснику/переможцю. Так, положення ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" були замінені вимогами пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Одночасно, у формі забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства економіки від 14.12.2020 № 2628 досі містяться посилання на статтю 17 Закону України "Про публічні закупівлі" у перелік підстав для звернення з вимогою до принципила. Враховуючі вищевикладене, просимо роз'яснити які саме вимоги до забезпечення тендерної пропозиції має встановити Замовник? Чи має він право самостійно внести зміни до форми забезпечення тендерної пропозиції в тендерній документації для приведення у відповідність до вимог Особливостей? |
Відповідь на запит 174/2023 | |
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в запиті № 149/2023, розміщеному на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланням: https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=37e6c636-217e-4e40-a211-f10e7da855f3&lang=uk-UA | |
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Міністерства економіки України |
Теги: | Особливості закупівель |