Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від ТОВ "СІ БІЗНЕС КОНСАЛТИНГ" | ||||
Тема: | Інше | |||
Тема розширена: | Зміни до Постанови №169 від 28.02.2022 | |||
Суть питання: |
Доброго дня! В зв'язку з внесенням 29.06.2022 р. змін до Постанови №169 від 28.02.2022 прошу надати наступну інформацію. В новій редакції Постанови передбачено, що у разі, коли у профілі товару ел.каталогу розміщено 2 або більше пропозиції товару від постачальників, замовник здійснює відбір постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників, якщо вартість товару становить або перевищує 200 тис. гривень. Отже, наприклад, при закупівлі палива (дизель, бензин) на суму 300 тис. грн в ел.каталозі наявно більш ніж 2 пропозиції постачальників. Замовник повинен (Постанова передбачає саме обов’язок, а не право використати лише ел.каталог в цьому випадку) здійснити запит цінових пропозицій. Постанова не передбачає в цьому разі використовувати спрощені закупівлі. При цьому ані Постанова №169, ані Порядок використання ел.каталогу не містить порядок дій замовника (крім направлення скарг Адміністратору – п. 49-52,63,64 Порядка, очікування розгляду скарги, та подальших дій, які лише через місяць або 3 місяця, усунуть пропозицію такого постачальника з каталогу). Якщо Постанова не містить альтернативи проведення закупівель замовником на суму понад 200 тис. грн при наявності встановленої кількості постачальників в ел.каталозі, чи може замовник самостійно встановити порядок проведення закупівель власним розпорядчим документом, та передбачити у разі неподання ЦП після одного разу, застосувати спрощену закупівлю в подальшому? Або чи можливо внести зміни до Постанови та передбачити альтернативу при ненаданні ЦП постачальниками, зважаючи на обмежені терміни закупівель та невизначеність дій замовника при використанні ел.каталогу у зазначеному випадку. |
|||
Відповідь на запит 757/2022 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь стосовно здійснення закупівель в умовах воєнного стану відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 “Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану” (зі змінами) міститься в листі від 19.07.2022 № 3323-04/50213-06 "Щодо змін, внесених до порядку закупівель у період воєнного стану", розміщеному на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланням: |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Планування закупівель | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |