Міністерство економіки України
- Звернення громадян
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Телефонна“гаряча лінія”
- Нормативно-правові акти щодо звернення громадян
- Графік особистого прийому громадян керівництвом Міністерства
- Порядок звернення громадян
- Особистий прийом громадян керівництвом Міністерства
- Найчастіші питання, відповіді по зверненням громадян
- Інформація про роботу зі зверненнями громадян
- Електронне звернення
- Громадська рада при Міністерстві та громадська експертиза
- Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні Міністерства
- Доступ до публічної інформації
- Система обліку публічної інформації
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Нормативно-правові акти про доступ до публічної інформації
- Форма запиту на інформацію
- Порядок складання, подання запиту на отримання публічної інформації
- Звіти про роботу із запитами на інформацію
- Презентаційні матеріали по публічній інформації
- Порівняльний аналіз розгляду звернень громадян та задоволення запитів на інформацію
- Виконання Закону України “Про очищення влади”
- Запобігання проявам корупції
- Нормативно-правова база та методична база з питань запобігання проявам корупції
- Плани заходів Міністерства щодо запобігання і протидії корупції та інформація про результати їх виконання
- Контакти, за якими можна повідомити про корупційне правопорушення або правопорушення пов’язане з корупцією
- Опитування
- Безоплатна правова допомога
- Доступна іпотека: державна допомога у придбанні житла
- “Армія відновлення”: відбудовуємо країну
Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за 2023 р.
09.01.2024 | 08:50 | Департамент документообігу та контролюНа адресу Міністерства економіки України за 2023 рік надійшло 1193 запити на публічну інформацію, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них:
За суб’єктами і кореспондентами:
784 – безпосередньо від громадян; 279 – від юридичних осіб; 66 – від засобів масової інформації; 64 – від громадських організацій.
За каналом зв’язку надходження:
791 – електронною поштою; 338 – через органи влади; 53 – поштою; 6 – від інших установ, організацій; 3 – через засоби масової інформації; 2 – усно.
За видом інформації:
528 – інші види інформації; 401 – правова інформація; 153 – статистична інформація; 83 – інформація довідково-енциклопедичного характеру; 11 – інформація про товар; 10 – інформація про фізичну особу; 4 – податкова інформація; 2 – науково-технічна інформація; 1 – інформація про стан довкілля.
Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції департаментів:
департаменту праці та зайнятості – 227;
департаменту економіки безпеки і оборони – 153;
департаменту політики власності – 123;
департаменту регуляторної політики та підприємництва – 87;
департаменту розвитку реального сектору економіки – 77;
департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торговельного захисту – 69;
департаменту технічного регулювання – 56;
департаменту інвестицій – 56;
департаменту фінансово-господарської діяльності – 55;
департаменту управління персоналом – 55;
департаменту документообігу та контролю – 45;
департаменту з управління об’єктами державної власності – 36;
департаменту стратегічного планування та макроекономічного прогнозування – 34;
департаменту сфери публічних закупівель та конкурентної політики – 25;
департаменту торговельних угод та розвитку експорту – 18;
департаменту санкційної політики – 17;
управління інтелектуальної власності та інновацій – 10;
департаменту юридичного забезпечення – 9;
управління фінансової політики – 9;
департаменту економічного співробітництва з Європейським Союзом та країнами світу – 8;
відділу звязків з громадськістю та засобами масової інформації – 6;
управління з питань гуманітарного розмінування – 4;
сектору ліцензування з посередництва у працевлаштуванні за кордоном – 4;
відділу державної політики у сфері державного матеріального резерву – 3;
відділу мобілізаційної підготовки та цивільного захисту – 2;
сектору запобігання корупційній діяльності – 2;
департаменту цифрового розвитку та електронних сервісів – 1;
управління режимно-секретної роботи – 1;
головного спеціаліста з питань функціонування системи внутрішнього контролю – 1.
Розглянуто та надано інформацію на 1193 запити на публічну інформацію, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них: на 722 запити надано роз’яснення; 302 запити вирішено позитивно; 114 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; на 53 запити відмовлено у задоволенні відповідно до пункту 4 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”; 1 запит повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян”; 1 запит знаходиться в роботі.
Розглянуто 225 листів, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, які потребували надання роз’яснення законодавства України або створення нового документа, з них:
134 листи, кваліфіковані як звернення громадян, з них: надано роз’яснення на 71 лист; 40 листів вирішено позитивно; направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян” – 18 листів; 2 звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян”; на 2 звернення відмовлено у задоволенні; 1 звернення, що не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян”.
На 91 лист від юридичних осіб надано роз’яснення.