Міністерство економіки України
- Звернення громадян
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Телефонна“гаряча лінія”
- Нормативно-правові акти щодо звернення громадян
- Графік особистого прийому громадян керівництвом Міністерства
- Порядок звернення громадян
- Особистий прийом громадян керівництвом Міністерства
- Найчастіші питання, відповіді по зверненням громадян
- Інформація про роботу зі зверненнями громадян
- Електронне звернення
- Громадська рада при Міністерстві та громадська експертиза
- Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні Міністерства
- Доступ до публічної інформації
- Система обліку публічної інформації
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Нормативно-правові акти про доступ до публічної інформації
- Форма запиту на інформацію
- Порядок складання, подання запиту на отримання публічної інформації
- Звіти про роботу із запитами на інформацію
- Презентаційні матеріали по публічній інформації
- Порівняльний аналіз розгляду звернень громадян та задоволення запитів на інформацію
- Виконання Закону України “Про очищення влади”
- Запобігання проявам корупції
- Нормативно-правова база та методична база з питань запобігання проявам корупції
- Плани заходів Міністерства щодо запобігання і протидії корупції та інформація про результати їх виконання
- Контакти, за якими можна повідомити про корупційне правопорушення або правопорушення пов’язане з корупцією
- Опитування
- Безоплатна правова допомога
- Доступна іпотека: державна допомога у придбанні житла
- “Армія відновлення”: відбудовуємо країну
Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за квітень 2024 р.
09.05.2024 | 11:29 | Департамент документообігу та контролюНа адресу Міністерства економіки України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло
13 766 запитів на публічну інформацію.
З 1 по 30 квітня 2024 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:
3 листи – що кваліфіковано, як звернення громадян;
10 листів – від юридичних осіб.
151 – запит на публічну інформацію, з них:
за суб’єктами і кореспондентами: 81 – безпосередньо від громадян; 62 – від юридичних осіб; 5 – від громадських об’єднань; 3 – від засобів масової інформації.
За каналом зв’язку надходження:
123 – електронною поштою; 25 – через органи влади; 1 – від інших органів, установ; 1 – поштою; 1 – із скриньки.
За видом інформації:
122 – інші види інформації; 17 – правова інформація; 5 – інформація довідково-енциклопедичного характеру; 4 – статистична інформація; 2 – науково технічна інформація; 1 – інформація про фізичну особу.
Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:
департаменту економіки безпеки і оборони – 68;
департаменту праці та зайнятості – 22;
департаменту розвитку реального сектору економіки – 9;
департаменту управління персоналом – 6;
департаменту політики власності – 6;
департаменту інвестицій – 6;
департаменту регуляторної політики та підприємництва – 5;
департаменту документообігу та контролю – 5;
департаменту технічного регулювання – 4;
департамент зовнішньо-економічної діяльності та торговельного захисту – 4;
департаменту фінансово-господарської діяльності – 4;
департаменту з управління об’єктами державної власності – 3;
управління інтелектуальної власності та інновацій – 3;
департаменту юридичного забезпечення – 2;
департаменту стратегічного планування та макроекономічного
прогнозування – 1;
департаменту торговельних угод та розвитку експорту – 1;
департаменту санкційної політики – 1;
департаменту сфери публічних закупівель та конкурентної політики – 1.
Розглянуто 151 запит на публічну інформацію, із них:
на 109 запитів надано роз’яснення, 22 запити вирішено позитивно, 15 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів, на 5 запитів відмовлено у задоволенні відповідно до пункту 4 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”.
Стосовно 3 листів, що були кваліфіковані як звернення громадян: 1 –звернення надано роз’яснення; 1 – звернення вирішено позитивно; 1 звернення в роботі.
Стосовно 10 листів від юридичних осіб: на 8 – надано роз’яснення; 1 – лист направлено за належністю; 1 лист знаходяться в роботі.