• Перейти до основного вмісту

Міністерство економіки України

Головна / Громадськості / Доступ до публічної інформації / Звіти про роботу із запитами на інформацію
Меню

Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за березень 2024 р.

На адресу Міністерства економіки України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 13615 запитів на публічну інформацію.

З 1 по 31 березня 2024 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:

9 листів – що кваліфіковано, як звернення громадян;

7 листів – від юридичних осіб.

121 – запит на публічну інформацію, з них:

за суб’єктами і кореспондентами: 71 – безпосередньо від громадян; 39 – від юридичних осіб; 6 – від засобів масової інформації; 5 – від громадських об’єднань.

За каналом зв’язку надходження:

90 – електронною поштою; 31 – через органи влади.

За видом інформації:

74 – інші види інформації; 24 – правова інформація; 13 – статистична інформація; 8 – інформація довідково-енциклопедичного характеру; інформація про фізичну особу – 1; податкова інформація – 1.

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:

департаменту економіки безпеки і оборони 43;

департаменту праці та зайнятості – 22;

департаменту стратегічного планування та макроекономічного прогнозування – 11;

департаменту управління персоналом – 11;

департаменту розвитку реального сектору економіки 5;

департаменту політики власності – 4;

департаменту інвестицій – 4;

управління інтелектуальної власності та інновацій – 3;

департаменту регуляторної політики та підприємництва – 3;

департаменту документообігу та контролю – 2;

департаменту технічного регулювання – 2;

департаменту санкційної політики – 2;

департаменту фінансово-господарської діяльності – 2;

департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торговельного захисту – 2;

департаменту економічного співробітництва з ЄС та країнами світу – 2;

департаменту з управління об’єктами державної власності – 1;

управління фінансової політики – 1;

департаменту юридичного забезпечення – 1.

Розглянуто 121 запит на публічну інформацію, із них:

на 61 запит надано роз’яснення, 31 запит вирішено позитивно, 19 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів, на 9 запитів відмовлено у задоволенні відповідно до пункту 4 частини першої  статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”, 1 запит на публічну інформацію в роботі.

Стосовно 9 листів, що були кваліфіковані як звернення громадян: 6 – надано роз’яснення; 1 – звернення, направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян”; 2 звернення в роботі.

Стосовно 7 листів від юридичних осіб: на 5 – надано роз’яснення; 2 листи знаходяться в роботі.

https://freegeoip.net/json