Міністерство економіки України
- Звернення громадян
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Телефонна“гаряча лінія”
- Нормативно-правові акти щодо звернення громадян
- Графік особистого прийому громадян керівництвом Міністерства
- Порядок звернення громадян
- Особистий прийом громадян керівництвом Міністерства
- Найчастіші питання, відповіді по зверненням громадян
- Інформація про роботу зі зверненнями громадян
- Електронне звернення
- Громадська рада при Міністерстві та громадська експертиза
- Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні Міністерства
- Доступ до публічної інформації
- Система обліку публічної інформації
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Нормативно-правові акти про доступ до публічної інформації
- Форма запиту на інформацію
- Порядок складання, подання запиту на отримання публічної інформації
- Звіти про роботу із запитами на інформацію
- Презентаційні матеріали по публічній інформації
- Порівняльний аналіз розгляду звернень громадян та задоволення запитів на інформацію
- Виконання Закону України “Про очищення влади”
- Запобігання проявам корупції
- Нормативно-правова база та методична база з питань запобігання проявам корупції
- Плани заходів Міністерства щодо запобігання і протидії корупції та інформація про результати їх виконання
- Контакти, за якими можна повідомити про корупційне правопорушення або правопорушення пов’язане з корупцією
- Опитування
- Безоплатна правова допомога
- Доступна іпотека: державна допомога у придбанні житла
- “Армія відновлення”: відбудовуємо країну
Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за березень 2024 р.
09.04.2024 | 09:10 | Департамент документообігу та контролюНа адресу Міністерства економіки України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 13615 запитів на публічну інформацію.
З 1 по 31 березня 2024 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:
9 листів – що кваліфіковано, як звернення громадян;
7 листів – від юридичних осіб.
121 – запит на публічну інформацію, з них:
за суб’єктами і кореспондентами: 71 – безпосередньо від громадян; 39 – від юридичних осіб; 6 – від засобів масової інформації; 5 – від громадських об’єднань.
За каналом зв’язку надходження:
90 – електронною поштою; 31 – через органи влади.
За видом інформації:
74 – інші види інформації; 24 – правова інформація; 13 – статистична інформація; 8 – інформація довідково-енциклопедичного характеру; інформація про фізичну особу – 1; податкова інформація – 1.
Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:
департаменту економіки безпеки і оборони – 43;
департаменту праці та зайнятості – 22;
департаменту стратегічного планування та макроекономічного прогнозування – 11;
департаменту управління персоналом – 11;
департаменту розвитку реального сектору економіки – 5;
департаменту політики власності – 4;
департаменту інвестицій – 4;
управління інтелектуальної власності та інновацій – 3;
департаменту регуляторної політики та підприємництва – 3;
департаменту документообігу та контролю – 2;
департаменту технічного регулювання – 2;
департаменту санкційної політики – 2;
департаменту фінансово-господарської діяльності – 2;
департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торговельного захисту – 2;
департаменту економічного співробітництва з ЄС та країнами світу – 2;
департаменту з управління об’єктами державної власності – 1;
управління фінансової політики – 1;
департаменту юридичного забезпечення – 1.
Розглянуто 121 запит на публічну інформацію, із них:
на 61 запит надано роз’яснення, 31 запит вирішено позитивно, 19 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів, на 9 запитів відмовлено у задоволенні відповідно до пункту 4 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”, 1 запит на публічну інформацію в роботі.
Стосовно 9 листів, що були кваліфіковані як звернення громадян: 6 – надано роз’яснення; 1 – звернення, направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян”; 2 звернення в роботі.
Стосовно 7 листів від юридичних осіб: на 5 – надано роз’яснення; 2 листи знаходяться в роботі.