Міністерство економіки України
- Звернення громадян
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Телефонна“гаряча лінія”
- Нормативно-правові акти щодо звернення громадян
- Графік особистого прийому громадян керівництвом Міністерства
- Порядок звернення громадян
- Особистий прийом громадян керівництвом Міністерства
- Найчастіші питання, відповіді по зверненням громадян
- Інформація про роботу зі зверненнями громадян
- Електронне звернення
- Громадська рада при Міністерстві та громадська експертиза
- Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні Міністерства
- Доступ до публічної інформації
- Система обліку публічної інформації
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Нормативно-правові акти про доступ до публічної інформації
- Форма запиту на інформацію
- Порядок складання, подання запиту на отримання публічної інформації
- Звіти про роботу із запитами на інформацію
- Презентаційні матеріали по публічній інформації
- Порівняльний аналіз розгляду звернень громадян та задоволення запитів на інформацію
- Виконання Закону України “Про очищення влади”
- Запобігання проявам корупції
- Нормативно-правова база та методична база з питань запобігання проявам корупції
- Плани заходів Міністерства щодо запобігання і протидії корупції та інформація про результати їх виконання
- Контакти, за якими можна повідомити про корупційне правопорушення або правопорушення пов’язане з корупцією
- Опитування
- Безоплатна правова допомога
- Доступна іпотека: державна допомога у придбанні житла
- “Армія відновлення”: відбудовуємо країну
Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за лютий 2024 р.
08.03.2024 | 13:00 | Департамент документообігу та контролюНа адресу Міністерства економіки України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 13494 запитів на публічну інформацію.
З 1 по 29 лютого 2024 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:
9 листів – що кваліфіковано, як звернення громадян;
5 листів – від юридичних осіб.
116 – запитів на публічну інформацію, з них:
за суб’єктами і кореспондентами: 68 – безпосередньо від громадян; 32 – від юридичних осіб; 11 – від засобів масової інформації; 5 – від громадських об’єднань.
За каналом зв’язку надходження:
89 – електронною поштою; 25 – через органи влади; 2 – поштою.
За видом інформації:
73 – інші види інформації; 18 – правова інформація; 16 – статистична інформація;. 8 – інформація довідково-енциклопедичного характеру; податкова інформація – 1.
Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:
департаменту економіки безпеки і оборони – 42;
департаменту праці та зайнятості – 12;
департаменту документообігу та контролю – 9;
департаменту управління персоналом – 7;
департаменту політики власності – 6;
департаменту стратегічного планування та макроекономічного прогнозування – 6;
департаменту технічного регулювання –6 ;
департаменту розвитку реального сектору економіки – 5;
департаменту інвестицій – 4;
департаменту фінансово-господарської діяльності –3;
департаменту регуляторної політики та підприємництва – 3;
департаменту санкційної політики – 3;
департаменту сфери публічних закупівель та конкурентної політики – 3;
управління з питань гуманітарного розмінування – 3;
департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торговельного захисту –2;
департаменту економічного співробітництва з ЄС та країнами світу – 1;
департаменту юридичного забезпечення – 1.
Розглянуто 116 запитів на публічну інформацію, із них:
на 56 запитів надано роз’яснення, 32 запитів вирішено позитивно, 17 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів, на 6 запитів відмовлено у задоволенні відповідно до пункту 4 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”, 2 запити повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"; 3 запити на публічну інформацію знаходяться в роботі.
Стосовно 9 листів, що були кваліфіковані як звернення громадян: 5 – надано роз’яснення; 3 – вирішено позитивно; 1 – звернення, направлено за належністю відповідно до ст.7 Закону України “Про звернення громадян.
Стосовно 5 листів від юридичних осіб: на 3 – надано роз’яснення; 2 листи знаходяться в роботі.