Міністерство економіки України
- Звернення громадян
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Телефонна“гаряча лінія”
- Нормативно-правові акти щодо звернення громадян
- Графік особистого прийому громадян керівництвом Міністерства
- Порядок звернення громадян
- Особистий прийом громадян керівництвом Міністерства
- Найчастіші питання, відповіді по зверненням громадян
- Інформація про роботу зі зверненнями громадян
- Електронне звернення
- Громадська рада при Міністерстві та громадська експертиза
- Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні Міністерства
- Доступ до публічної інформації
- Система обліку публічної інформації
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Нормативно-правові акти про доступ до публічної інформації
- Форма запиту на інформацію
- Порядок складання, подання запиту на отримання публічної інформації
- Звіти про роботу із запитами на інформацію
- Презентаційні матеріали по публічній інформації
- Порівняльний аналіз розгляду звернень громадян та задоволення запитів на інформацію
- Виконання Закону України “Про очищення влади”
- Запобігання проявам корупції
- Нормативно-правова база та методична база з питань запобігання проявам корупції
- Плани заходів Міністерства щодо запобігання і протидії корупції та інформація про результати їх виконання
- Контакти, за якими можна повідомити про корупційне правопорушення або правопорушення пов’язане з корупцією
- Опитування
- Безоплатна правова допомога
- Доступна іпотека: державна допомога у придбанні житла
- “Армія відновлення”: відбудовуємо країну
Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за жовтень 2021 р.
12.11.2021 | 15:56 | Департамент документообігу та контролюНа адресу Міністерства економіки України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 10802 запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.
З 1 по 31 жовтня 2021 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:
11 листів, які було кваліфіковано як звернення громадян;
4 листи від юридичних осіб;
94 запити на публічну інформацію, з них:
За суб’єктами і кореспондентами:
3 – від громадських організацій 53 – безпосередньо від громадян; 25 – від юридичних осіб; 13 – від засобів масової інформації.
За каналом зв’язку надходження:
42 – електронною поштою; 29 – через органи влади; 14 – поштою; 6 – від інших органів, установ, організацій; 1 – зі скриньки, 2– від засобів масової інформації.
За видом інформації:
48 – інші види інформації; 36 – правова інформація; 8 – статистична інформація; 1 – податкова інформація; 1 – інформація про товар.
Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:
департаменту міжнародної співпраці у сфері економіки, торгівлі та сільського господарства – 1;
департаменту регуляторної політики та підприємництва – 1;
юридичного департаменту – 1;
департаменту сфери публічних закупівель – 1;
управління конкурентної політики – 1;
департаменту цифрового розвитку та електронних сервісів – 1;
департаменту стратегічного планування та макроекономічного прогнозування – 1;
департаменту документообігу та контролю – 2;
відділу державної політики у сфері державного матеріального резерву– 2;
директорату зайнятості та трудової міграції – 2;
департаменту управління персоналом – 2;
управління економіки гуманітарної сфери та реалізації політики зайнятості – 3;
департаменту взаємодії з експортерами та просування експорту – 3;
директорату державної політики у сфері санітарних та фітосанітарних заходів – 3; департаменту розвитку сфери інтелектуальної власності – 4;
департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торгівельного захисту – 6;
директорату розвитку реального сектору економіки – 7;
департаменту інвестицій – 7;
департаменту політики власності – 7;
департаменту технічного регулювання та інноваційної політики – 8;
директорату розвитку ринку праці та умов оплати праці – 13;
департаменту фінансово-господарської діяльності – 18.
Розглянуто 94 запити на публічну інформацію, із них:
на 71 запит надано публічну інформацію, 6 запитів вирішено позитивно; 15 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; 2 – відмовлено у задоволенні запиту на публічну інформацію (відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”).
На 11 листів, що були кваліфіковані як звернення громадян: на 5 листів надано роз’яснення; 2 листи направлено за належністю; 4 листи вирішено позитивно.
На 4 листи від юридичних осіб надано роз’яснення.