Міністерство економіки України
- Звернення громадян
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Телефонна“гаряча лінія”
- Нормативно-правові акти щодо звернення громадян
- Графік особистого прийому громадян керівництвом Міністерства
- Порядок звернення громадян
- Особистий прийом громадян керівництвом Міністерства
- Найчастіші питання, відповіді по зверненням громадян
- Інформація про роботу зі зверненнями громадян
- Електронне звернення
- Громадська рада при Міністерстві та громадська експертиза
- Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні Міністерства
- Доступ до публічної інформації
- Система обліку публічної інформації
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Нормативно-правові акти про доступ до публічної інформації
- Форма запиту на інформацію
- Порядок складання, подання запиту на отримання публічної інформації
- Звіти про роботу із запитами на інформацію
- Презентаційні матеріали по публічній інформації
- Порівняльний аналіз розгляду звернень громадян та задоволення запитів на інформацію
- Виконання Закону України “Про очищення влади”
- Запобігання проявам корупції
- Нормативно-правова база та методична база з питань запобігання проявам корупції
- Плани заходів Міністерства щодо запобігання і протидії корупції та інформація про результати їх виконання
- Контакти, за якими можна повідомити про корупційне правопорушення або правопорушення пов’язане з корупцією
- Опитування
- Безоплатна правова допомога
- Доступна іпотека: державна допомога у придбанні житла
- “Армія відновлення”: відбудовуємо країну
Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за червень 2024 р.
04.07.2024 | 14:52 | Департамент документообігу та контролюНа адресу Міністерства економіки України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 14090 запитів на публічну інформацію.
З 1 по 30 червня 2024 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:
9 листів – що кваліфіковано, як звернення громадян;
2 листи – від юридичних осіб.
139 – запитів на публічну інформацію, з них:
за суб’єктами і кореспондентами: 79 – від юридичних осіб; 52 – безпосередньо від громадян; 6 – від громадських об’єднань; 2 – від журналістів.
За каналом зв’язку надходження:
112 – електронною поштою; 22 – через органи влади; 3 – від інших органів, установ; 2 – поштою.
За видом інформації:
106 – інші види інформації; 26 – правова інформація; 5 – статистична інформація; 2 – інформація про товар.
Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:
департаменту економіки безпеки і оборони – 80;
департаменту праці та зайнятості – 9;
департаменту політики власності – 8;
департаменту розвитку реального сектору економіки – 7;
департаменту документообігу та контролю – 7;
департаменту регуляторної політики та підприємництва – 5;
департамент зовнішньо-економічної діяльності та торговельного захисту – 4;
департаменту управління персоналом – 3;
департаменту інвестицій – 3;
департаменту стратегічного планування та макроекономічного
прогнозування – 3;
департаменту сфери публічних закупівель та конкурентної політики – 3;
департаменту з управління об’єктами державної власності – 3;
департаменту технічного регулювання – 2;
управління індустріальних парків та супроводу інвестицій – 1;
департаменту санкційної політики – 1;
Розглянуто 139 запитів на публічну інформацію, із них:
на 101 запит надано роз’яснення, 26 запитів вирішено позитивно, 10 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів, на 2 запити відмовлено у задоволенні відповідно до пункту 4 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”.
Стосовно 9 листів, що були кваліфіковані як звернення громадян: 5 – звернень надано роз’яснення; 3 – звернення повернуто авторові відповідно до ст. 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян”; 1 звернення переслано за належністю відповідно до ст. 7 Закону України “Про звернення громадян”.
Стосовно 2 листів від юридичних осіб: на 1 – надано роз’яснення; 1 лист знаходиться в роботі.