Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Виконавчий комітет Славутської міської ради | ||||
Тема: | Тендерний комітет або уповноважена особа | |||
Суть питання: |
Законом встановлено, що замовник має право визначити уповноважену особу та тендерний комітет, за умови що кожен із них буде відповідальним за організацію та проведення конкретних процедур закупівель. тендерний комітет - це службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом. Таким чином тендерний комітет – це колегіальний орган, який безпосередньо приймає рішення щодо процедур закупівель, а на секретаря комітету лише покладено функції завантаження та оприлюднення відповідної інформації за результатами прийнятих комітетом рішень. Тобто, секретар не є особою, що безпосередньо призначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі. Уповноважена ж особа здійснює оприлюднення інформації щодо закупівель на підставі власних рішень щодо їх організації та проведення. Враховуючи вказане, просимо надати чітку відповідь: якщо в установі тендерний комітет відповідає за проведення виключно відкритих торгів, а уповноважена особа – за решту закупівель, то чи може секретар тендерного комітету одночасно бути уповноваженою особою та забезпечувати розміщення інформації від імені ТК та від імені УО використовуючи один електронний підпис? |
|||
Відповідь на запит 845/2020 | ||||
Шановний користувачу, на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=24218 розміщено лист від 10.04.2020 № 3304-04/24218-06 “Щодо організації закупівельної діяльності замовника”. |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Уповноважена особа | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |