Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від "Центр обслуговування закладів та установ" Тиврівської селищної ради
Тема: Оприлюднення інформації про закупівлю
Тема розширена: Порядок застосування постанови 1082 при оприлюдненні оголошень, якщо предмет закупівлі не розподіляється на окремі номенклатурні позиції
Суть питання: Доброго дня!
Просимо надати відповідь на наступне питання. Наша установа в березні 2021 р. провела відкриті торги на закупівлю природного газу. В оголошенні про проведення торгів був вказаний предмет закупівлі: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо.
У висновку за результатами моніторингу цієї закупівлі ДАСУ вказано на порушення замовником вимог п.14 Порядку №1082 від 11.06.2020 р. стосовно відсутності в оголошенні зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
При поданні оголошення ми керувались вимогами п.14 Порядку №1082 та листом-роз'ясненням Мінекономіки №3304-04-53972-06 від 03.09.2020 р. «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель», за якими зазначення такого коду необхідне для номенклатурних позицій.
Предмет закупівлі не розподілявся на окремі номенклатурні позиції (закуповувався виключно природний газ), тому, відповідно до «Порядку визначення предмету закупівлі», в оголошенні був вказаний лише загальний код, визначений за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Скажіть, чи достатньо у випадку, коли предмет закупівлі не розподіляється на окремі номенклатурні позиції, зазначення в оголошеннях лише коду, визначеного за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника?
Відповідь на запит 954/2021

Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листах  від 03.09.2020 № 3304-04/53972-06 "Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель" та запиті № 895/2021, розміщених на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланнями:

https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F53972-06

https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=b011d605-1132-4a66-a4d9-bf658dc3e7f6&lang=uk-UA

Разом з тим зазначаємо, що ураховуючи частину другу статті 19 Конституції України, та відповідно до норм Закону, Положення про  Міністерство економіки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459 (зі змінами), до компетенції Мінекономіки як Уповноваженого органу не належить визначення правомірності дій суб'єктів сфери публічних закупівель  в конкретних випадках. 

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Чи була ця відповідь корисною для вас? Так Ні
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2