- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від Альбина | ||||
Тема: | Допорогові закупівлі | |||
Суть питання: |
В установі наказом затверджено склад робочої групи щодо проведення процедури закупівель, визначено голову, членів та секретаря. Чи прпвомірним є те, що на майданчику “Прозоро” звіт про укладений договір (закупівля більше 50 тис., але менше 200 тис)викладається та підписується (накладає власний електронний підпис) особою, яка не зазначена в складі робочої групи (особа є працівником установи)?При цьому всі члени, включаючи голову та секретаря, на момент складання протоколу та викладання звіту про укладений договір були присутні на роботі.Чи може інша особа, яка є працівником установи, але не входить в склад робочої групи, викладати в електронній системі оголошення та результати проведених закупівель? І ще одне запитання. Якщо викладене оголошення, або результати проведених закупівель в електронній системі не підписані (не накладено електронний підпис)чи вважаються вони дійсними? Дуже вдячна за відповідь |
|||
Відповідь на запит 347/2020 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Разом з тим повідомляємо, що питання визначення осіб відповідальних за оприлюднення звіту про укладені договори розглянуто в листі від 30.09.2016 №3302-06/31462-06 "Щодо здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою вартісних меж, встановлених абзацами другим і третім частини першої статті 2 Закону", розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=31462 У свою чергу, питання накладення електронного цифрового підпису розглянуто у запитах 48/2016 та 141/2016, розміщених відповідно за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=e641b43b-0c64-479e-95d2-80d7c3d6a864&lang=uk-UA та https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=242d1e14-4fc0-4075-98d5-097b1f8aaafe&lang=uk-UA |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Оприлюднення інформації про закупівлю Звіт про укладені договори Тендерний комітет Електронний цифровий підпис | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |