Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Cхідне регіональне управління Державної прикордонної служби України | ||||
Тема: | Планування закупівель | |||
Суть питання: |
Прошу надати роз'яснення щодо ситуації при плануванні та проведенні закупівлі, яка виникає іноді в Замовників через непередбачувані обставини. Замовником наприкінці червня внесено зміни в річний план закупівель, відповідно до яких планувалось закупити роботи з відповідним орієнтовним початком проведення процедури закупівлі в червні. Система дозволяє вказувати лише місяць орієнтовного початку процедури. При безпосередньому плануванні замовник мав намір розпочати процедуру закупівлі наприкінці червня, разом з тим, через відсутність кворуму початок процедури було відкладено і фактично процедуру розпочато в перших числах липня. З цього приводу виникає питання щодо того в яких межах вживається поняття "Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі" та чи допускає воно розбіжність в початку закупівлі в рамках декількох днів (3-7 днів), коли планування було наприкінці попереднього місяця і орієнтовним початком було зазначено поточний місяць, при цьому безпосередньо розпочата процедура була в наступному місяці. |
|||
Відповідь на запит 653/2019 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на схоже за змістом питання розміщена на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу в запиті № 76/2018 за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=6c6ed2cc-eb6f-4ae8-84f3-a1328808d354&lang=uk-UA Поряд з цим питання планування закупівель розглянуто в листі від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 “Щодо планування закупівель”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=29640 |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Планування закупівель | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |