- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від ТОВ "Айтi-iнвест" | ||||
Тема: | Відкриті торги | |||
Тема розширена: | Вiдмiна закупiвлi | |||
Суть питання: |
Днiпровська міська рада у м.Дніпро оголосила торги на послуги провайдерів (номер закупівлі UA-2020-01-15-002849-c). Переможцем торгів було визнано ТОВ "Айті-інвест". Після завантаження докуменів нас було дискваліфіковано. ТОВ "Айті-інвест" подало скаргу до Антимонопольного комітету, 02.03.2020 було засідання, та винесено рішення на користь ТОВ "Айті-Інвест". Після завантаженя тільки результативної частини рішення Антимонопольного комітету, Замовник скасував закупівлю та завантажив рішення про скасування закупівлі від 04.03.2020 року, яке ніяким чином не відноситься до зазначенної вище закупівлі. Просимо надати роз'яснення, чи має таке рішення силу, та чи скасована закупівля. |
|||
Відповідь на запит 391/2020 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь міститься у запиті 262/2018 за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=ea51b9f4-14ad-440b-a99d-affc31aabf86&lang=uk-UA Поряд з цим підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця встановлені у пункті 2 частини першої статті 30 Закону та є вичерпними. При цьому перелік підстав для відміни торгів визначений статтею 31 Закону та є вичерпним. Разом з тим рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов'язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються (частина дванадцята статті 18 Закону). Водночас виходячи зі змісту статті 124 Конституції України особа може звернутися до суду. При цьому згідно зі статтею 129-1 Конституції України суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов’язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку. Контроль за виконанням судового рішення здійснює суд.
|
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Оскарження процедури закупівлі | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |