Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Відділ освіти, молоді та спорту Бобринецької міської ради | ||||
Тема: | Відкриті торги | |||
Тема розширена: | Яку процедуру обирати на залишки коштів , які заплановані з початку року ? | |||
Суть питання: |
Добрий день ! В нас на рік заплановано по коду 39160000-1 Шкільні меблі 170000,00 тис грн і процедура прописана - звіт про укладений договір.З них заключено договір на 16 000,00 грн, та залишилось 154 тис. В квітні нам виділили додаткові кошти (цільові освітня субвенція) на приладдя (не мультимедійне) для кабінетів - математики та географії, в сумі 275 000,00 грн. Будемо проводити відкриті торги. Питання в чому - що робити з попередньо запланованими коштами на шкільні меблі, вони розбиті по школах і садочках ( в на 4 школи та 2 садки) та ще й по місяцях.Як проводити послідуючі закупівлі саме меблів ? ДЯКУЮ ) |
|||
Відповідь на запит 461/2018 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листі від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 "Щодо планування закупівель”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=7&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc При цьому пропонуємо ознайомитись із відповіддю на запит № 138/2017 за посиланням http://www.me.gov.ua/inforez/Details?lang=uk-UA&id=abec9cdd-fc47-48f5-acf0-9bf316b1e8a7 |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Планування закупівель | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |