Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги | ||||
Тема: | Оприлюднення інформації про закупівлю | |||
Суть питання: |
Комунальний заклад (лікарню) реорганізовано в комунальне некомерційне підприємство (КНП), яке є правонаступником. Відповідно до ст. 104 ЦКУ юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. Якщо юридичну особу реорганізовано, її майно, права та обов’язки переходять до правонаступника. Отже в разі реорганізації юридичної особи шляхом перетворення до нової юридичної особи, яка матиме іншу організаційно-правову форму господарювання, переходить усе майно, всi права та обов’язки попередньої юридичної особи. Процедура реорганізації завершується створенням нової юридичної особи, що стала правонаступником юридичної особи, яка припинила свою діяльність. При цьому нова юридична особа — правонаступник замовника, залежно від стадії публічної закупівлі, на якій відбулася реорганізація (тобто припинилася попередня юридична особа), продовжує закупівлю, якщо вона є замовником в розумінні Закону № 922, і виконує зобов’язання за укладеними договорами як правонаступник (а КНП – є замовником в розумінні Закону). Із завершеними процедурами закупівель та вже укладеними договорами все зрозуміло. Проте, стосовно поточних процедур закупівлі є питання: - Чи зможе новий замовник (тобто КНП) оприлюднити документи та інформацію (Законом передбачена ціла низка документів (інформації) з публічних закупівель, яку має оприлюднити замовник) стосовно закупівель в Prozorro як правонаступник? Адже це пов’язано з тим, що в документах, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, електронна система автоматично заповнює відповідні поля в документах, зазначаючи в них назву попереднього замовника. - Чи реалізована вже на сьогоднішній день ДП «Прозорро» технічна можливість продовження/завершення закупівлі та розміщення інформації правонаступником замовника? Чи достатньо тільки внести зміни до профілю замовника на електронному майданчику і система сама підтягне усі необхідні зміни? Звернувшись із цими питаннями до ДП «Прозорро», ми отримали чітку відповідь: «Інформаційно-телекомунікаційна система «Prozorro» є основою електронної системи закупівель (далі - Системи), що функціонує відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (зі змінами) (далі - Закон) та розроблена на підставі Технічного завдання, затвердженого Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Відповідно до Технічного завдання механізм реалізації можливостей продовжувати/завершувати закупівлі правонаступнику замовника, розпочату іншою юридичною особою-замовником процедуру закупівлі та розміщувати інформацію відповідно до ст.10 Закону в Системі відсутній». Із зазначеного вище виходить, що правонаступник замовника не зможе продовжити/завершити розпочаті процедури закупівель. Їх доведеться скасувати, тому що технічне завдання, затверджене Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, не передбачає механізм реалізації даного права правонаступником. Більше того, відсутність даного механізму, а відтак і саме технічне завдання суперечить нормам ЦКУ та Закону України «Про публічні закупівлі», адже такої причини відміни торгів, як реорганізація, в Законі немає. Резюмуючи наведене вище, прошу надати роз’яснення: - на якій підставі правонаступник замовника - КНП має відміняти поточні процедури закупівель (з посиланням на відповідні статті Законів) та надати відповідні інструкції, або - надати інструкції, яким чином правонаступник замовника може продовжити/завершити розпочаті процедури закупівель |
|||
Відповідь на запит 153/2020 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що з питання планування реалізації норм законодавства в електронній системі закупівель та можливих строків такої реалізації необхідно звертатися до ДП «Прозорро», як до адміністратора системи. Водночас питання правонаступництва розглянуто в листі від 23.03.2018 №3304-04/12631-07 "Щодо правонаступництва та новостворених юридичних осіб", розміщеному за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fCtx=inName&fText=%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82 |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |