Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від ТОВ "АТЛАС СМД УКРАЇНА"
Тема: Оскарження процедур закупівель
Суть питання: 04.06.2017 нашою компанією на Smarttender.biz розміщено тендерні пропозиції для участі у процедурі закупівлі Службою автомобільних доріг у Запорізькій області послуг (Номер у ЦБД UA-2017-03-30-002088-b).
За результатами оцінки тендерних пропозицій на відповідність кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації рішеннями від 26.06.2017 (протоколи №9, №10, №11), розміщеними в той же день в електронній системі закупівель, Замовник відхилив наші тендерні пропозиції за лотами №№1-3.
Не погодившись з рішеннями Замовника, вбачаючи у його діях порушення принципів закупівлі, 30.06.2017 та 01.07.2017 (останній день для подачі скарги) нашою компанією було зроблено безліч спроб подачі скарги до органу оскарження шляхом розміщення її в електронній системі публічних закупівель через торговий електронний майданчик Smarttender.biz.
Для запобігання порушення строків оскарження, встановлених ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», нами через відділення УДППЗ «УКРПОШТА» 01.07.2017 направлено скаргу у паперовому вигляді на поштову адресу АМКУ.
Лише 03.07.2017 о 15 год 55 хв стало технічно можливим для нас розмістити вищезазначену скаргу, тобто з порушенням строків, встановлених законодавством.
Рішенням АМКУ за №4395-р/пк-пз від 05.07.2017 нашу скаргу на рішення Замовника від 26.06.2017 залишено без розгляду як таку, що розміщена в електронній системі закупівель з порушенням строків. При цьому, при поданні скарги до АМКУ нами сплачено збір в розмірі 5000,00 грн.
07.07.2017 нами направлено запит до ТОВ «НВП «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» щодо підтвердження здійснення спроб нашою компанією розмістити скаргу в електронній системі закупівель через торговий електронний майданчик Smarttender.biz. 30.06.2017 та 01.07.2017, а також надання інформації про причини неможливості у вищевказані дати розмістити скаргу до органу оскарження на відповідному майданчику.
Згідно з відповіддю представників Smarttender.biz. №334 від 10.07.2017 постачальники можуть подавати скарги до АМКУ в період, визначений Законом. При цьому, період оскарження встановлюється з моменту передачі закупівлі на стадію 1.2. Пре-кваліфікація (Stand-Still) та формуванні на порталі ProZorro протоколу розгляду пропозицій. У випадку, якщо Замовник на стадії 1.1. Пре-кваліфікація прийняв рішення щодо кожного з учасників, але не передав закупівлю на наступну стадію, період оскарження не встановлюється системою і Постачальники не мають можливості подавати скарги через електронну систему закупівель. В даному випадку Замовник прийняв рішення щодо учасника ТОВ «АТЛАС СМД УКРАЇНА» 26.06.2017, але передав процедуру закупівлі № UA-2017-03-30-002088-b на стадію 1.2. Пре-кваліфікація (Stand-Still) 03.07.2017. Після даної дії розпочався період оскарження і учасник отримав технічну можливість подавати скарги на рішення Замовника.
Отже, нашою компанією з незалежних від нас причин пропущено строки оскарження через електронну систему закупівель, встановлені ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
10.07.2017 наша компанія звернулась до АМКУ з клопотанням про поновлення пропущеного з поважних причин строку на оскарження рішення Замовника та прийняття до розгляду раніше поданої скарги як такої, що подана з дотриманням строків оскарження, встановлених ЗУ «По публічні закупівлі». Станом на 17.07.2017 жодного документу щодо розгляду нашого клопотання АМКУ в електронній системі закупівель не розміщено.
Станом на 11.07.2017 обрано переможця за результатами аукціону (лот №1, лот №2). В розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» чи маємо ми право, не беручи участі в аукціоні, оскаржити результати проведення торгів до АМКУ?
Оскарження рішення Замовника у судовому порядку тягне за собою значні додаткові витрати зі сплати судового збору.
Підкажіть, яким чином нам захистити порушені права в результаті відхилення наших тендерних пропозицій, позбавлення можливості брати участь в аукціоні та неможливості оскаржити рішення Замовника до АМКУ?
Відповідь на запит 743/2017

Шановний користувачу, Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листах від 02.08.2016 № 3302-06/24156-06 "Щодо оскарження, здійснення контролю та моніторингу закупівель”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=6&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc та від 07.02.2017 № 3302-06/3810-03 "Щодо електронної системи закупівель",  розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=2&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Чи була ця відповідь корисною для вас? Так Ні
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2