Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Сумський обласний клінічний кардіологічний диспансер" | ||||
Тема: | Оприлюднення інформації про закупівлю | |||
Тема розширена: | Надання консультації щодо необхідності створення плану закупівель | |||
Суть питання: |
Підкажіть, будь ласка, чи потрібно при створенні спрощеної закупівлі у військовий час, згідно постанови № 169, створювати річний план? Постановою № 169 передбачено, що закупівля здійснюється із використанням порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом, тоді як статтею 4 Закону передбачено, що закупівлі здійснюються відповідно до річного плану. У Постанові № 169 двічі згадується про те, що до річного плану не вносяться закупівлі, здійснені без використання електронної системи закупівель, натомість жодного разу не вказується про відсутність такої необхідності для тих закупівель, вартість яких дорівнює або перевищує 50 000 грн та які були проведені з використанням електронної системи закупівель. Так, у підпункті 1 пункту 1 Постанови № 169 з-поміж іншого зазначено, що: «Замовник може здійснити публічну закупівлю, вартість якої є меншою, ніж 50 тис. гривень, з використанням електронної системи закупівель, у тому числі з використанням електронних каталогів. У разі здійснення закупівлі, вартість якої є меншою, ніж 50 тис. гривень, без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, не вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та не оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель». Тобто закупівлі вартістю до 50 000 грн, проведені без використання електронної системи закупівель на підставі Постанови № 169, до річного плану не вносяться. Також у підпункті 3 пункту 1 визначено, що під час здійснення закупівель, передбачених підпунктом 1 цього пункту, без використання електронної системи закупівель, «такі закупівлі не включаються до річного плану закупівель. За результатами їх здійснення в електронній системі закупівель за умови, що вартість закупівлі становить або перевищує 50 тис. гривень, замовник/державний замовник оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю, а також всі додатки та зміни до нього після його укладення, але не пізніше, ніж через 70 днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях». Інакше кажучи, підпунктом 3 пункту 1 Постанови № 169 визначено, що до річного плану закупівель не вносяться закупівлі, вартість яких не менша 50 000 грн, якщо їх проведено без використання електронної системи закупівель. Тобто маються на увазі зазначені у Постанові № 169 винятки, наприклад, замовник перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій; відсутня технічна можливість використання електронної системи закупівель та інші визначені підстави. Натомість Постановою № 169 жодним чином прямо не передбачено, що при проведенні спрощеної закупівлі інформація до річного плану не вноситься. |
|||
Відповідь на запит 831/2022 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання, зазначене у зверненні стосовно здійснення закупівель в умовах воєнного стану відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 “Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану” (зі змінами), міститься в листі від 19.07.2022 № 3323-04/50213-06 "Щодо змін, внесених до порядку закупівель у період воєнного стану", розміщеному на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3323-04%2F50213-06%20 | ||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |