- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від Департамент охорони здоров'я Дніпропетровської обласної державної адміністрації | ||||
Тема: | Оприлюднення інформації про закупівлю | |||
Тема розширена: | Щодо зазначення "Узагальненої назви закупівлі" та "Узагальненої назви лоту" | |||
Суть питання: |
Доброго дня! Звертаємось до Вас із проханням роз’яснити наступне: На виконання вимог пункту 11 ч. 1 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) форми документів у сфері закупівель затверджено наказом Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ). Виходячи зі змісту пункту 2 Наказу формами документів у сфері публічних закупівель затверджено обов'язкові поля, що заповнюються замовником в електронній системі закупівель (далі – система) шляхом унесення в них наявної інформації. При цьому, під час створення в системі нової закупівлі через авторизовані майданчики (зокрема, zakupki.prom.ua) від замовника вимагається заповнення обов’язкового, згідно вимог майданчику, поля «Узагальнена назва закупівлі» (див. файл «1.jpg») та «Узагальнена назва лоту» (див. файл «2.jpg»), інформація з яких в подальшому відображається на сторінці закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель «prozorro.gov.ua» (див. файли «3.jpg» та «4.jpg») та не відображається в жодній з форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених Наказом. А ні Законом, а ні будь-яким іншим нормативно-правовим актом в сфері публічних закупівель не встановлено жодних вимог щодо порядку заповнення вищезазначених полів та інформації, яка повинна бути в них зазначена. Просимо Вас роз’яснити, яку саме інформацію повинен зазначати Замовник в цих полях та чи вірно розуміти те, що Замовник заповнює ці поля на власний розсуд? |
|||
Додаткові матеріали: | ||||
Відповідь на запит 905/2018 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону форма оголошення про проведення відкритих торгів затверджена наказом Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 (далі – Наказ). При цьому, виходячи зі змісту пункту 2 Наказу формами документів у сфері публічних закупівель затверджено обов'язкові поля, що заповнюються замовником в електронній системі закупівель, шляхом унесення в них наявної інформації. Формою оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженою Наказом, передбачення заповнення таких полів як конкретна назва предмета закупівлі, а також коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов'язкові поля, передбачені системою. У свою чергу, вимоги до функціонування електронної системи закупівель та відповідальність операторів авторизованих електронних майданчиків визначаються Порядком функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків (далі – Порядок функціонування системи), який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166. Виходячи зі змісту пункту 8 Порядку функціонування системи оператор авторизованого електронного майданчика зокрема повинен забезпечувати замовникам на безоплатній основі інформаційну підтримку та можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення процедури закупівлі та виконання інших вимог, встановлених у Законі. Поряд з цим питання реалізації в електронній системі закупівель вимог законодавства, обов’язків адміністратора системи та діяльності комісії, що утворюється Уповноваженим органом, розглянуто в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3810-03 “Щодо електронної системи закупівель”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=5&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc та містить інформацію стосовно того, що у разі наявності технічних порушень в системі (через адміністратора та/або оператора авторизованого електронного майданчика), користувач має право надіслати відповідне звернення (скаргу, інформацію) на розгляд комісії Уповноваженого органу. |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Електронна система закупівель Оприлюднення інформації про закупівлю | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |