Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від ДП "НАЕК "Енергоатом" | ||||
Тема: | Відкриті торги | |||
Тема розширена: | Щодо дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII | |||
Суть питання: |
Ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами від 19.09.2019 № 114-IХ (далі – Закон) визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій. Непоодинокі випадки, коли документи, подані учасниками у складі тендерних пропозицій завантажені таким чином, що в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) не доступні для перегляду (не можливо відкрити завантажені файли). Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією (далі – ТД), він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо надати роз’яснення, чи повинен Замовник розміщувати в ЕСЗ повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, якщо документи у складі тендерної пропозиції учасника, завантажені в ЕСЗ не доступні для перегляду (не можливо відкрити завантажені файли). Як розцінювати такі ситуації – невідповідність інформації чи відсутність інформації? На якій підставі Закону відхиляти таку пропозицію учасника? |
|||
Відповідь на запит 2222/2020 | ||||
Шановний користувачу, аналогічна відповідь щодо застосування механізму 24 годин містяться у запиті 1562/2020, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=62fc5fe2-5977-4a18-a898-14fdd08abba6&lang=uk-UA Разом з тим перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону. При цьому замовник самостійно визначає підставу для відхилення тендерних пропозицій. |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |