- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від Деде Дмитро Борисович | ||||
Тема: | Зміна істотних умов договору | |||
Тема розширена: | Доповнення договору про закупівлю порядком зміни ціни. | |||
Суть питання: |
Доброго дня. У складі тендерної документації є проект договору, змісту якого містить положення п. 7 ч. 4 ст. 36 Закону № 922. Виникає питання щодо можливості доповнення відповідного пункту Договору, під час його укладання, шляхом визначення порядку зміни ціни за умови зміни курсу іноземної валюти, наступного змісту: "У разі зміни міжбанківський курс продажу долара США (виходячи з ASK котирувань USD/UAH, що публікуються на сайті Укрділинг http://www.udinform.com/) по відношенню до Гривні більш ніж на 3 (три)% від курсу продажу чинного на момент підписання цього договору, Сторони в праві переглянути ціну цього Договору шляхом її коригування пропорційної такій зміні, але у частині зміни ціни ресурсів (матеріалів, обладнання). Зміна ціни ресурсів (матеріалів, обладнання), у випадку визначеному цим пунктом договору, можлива лише стосовно ціни ресурсів (матеріалів, обладнання), які заплановані до використання Учасником протягом дії Договору на майбутньому етапі і відповідно до календарного графіку виконання робіт. Положення цього пункту договору не стосується зміни ціни ресурсів, які вже використано на попередніх етапах робіт та тих, які використовуються протягом поточного етапу робіт. У цьому випадку, зміна ціни Договору оформлюється додатковою угодою, що є невід'ємною частиною цього Договору.". Вимушені до Вас звернутись із таким питанням, оскільки працівники казначейства стверджують про можливість такої зміни ціни договору лише у договорах поставки укладених з нерезидентом. Зазначене питання стосується конкретної закупівлі: UA-2016-11-07-001397-b Дякую. |
|||
Відповідь на запит 200/2016 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Так, тендерна документація повинна містити, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Частиною четвертою статті 36 Закону встановлено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених частиною четвертою статті 36 Закону. Водночас повідомляємо, що на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=2&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc розміщено лист від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 “Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю”. При цьому відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно з частиною першою статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Ураховуючи викладене, випадки зміни істотних умов договору про закупівлю, зазначені в статті 36 Закону можуть застосовуватись сторонами договору про закупівлю, укладеного з будь-яким учасником - переможцем процедури закупівлі - фізичною особою, у тому числі фізичною особою - підприємцем, юридичною особою (резидентом або нерезидентом). |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |