Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Акціонерне товариство "Дніпровська теплоелектроцентраль" | ||||
Тема: | Зміна істотних умов договору | |||
Тема розширена: | Зміна ціни за одиницю товару біль як на 10 %, документальне підтвердження такого підвищення | |||
Суть питання: |
За результатами проведеного аукціону (ідентифікатор закупівлі в Prozorro UA-2023-01-11-002970-а) між ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» та AT «ДНІПРОВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ» укладено договір про постачання електричної енергії споживачу (АТ «ДНІПРОВСЬКА ТЕЦ») №42400025 від 01 лютого 2023 (далі - Договір). Пунктом 2.6 розділу 2 Договору визначено порядок внесення змін до його умов («п.2.6. Істотні умови цього Договору не можуть змінюватися після підписання цього Договору і до виконання Сторонами своїх зобов’язань в повному обсязі, крім випадків, які визначені «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затвердженими постановою КМУ №1178 від 12.10.2022.».) З 01.02.2023 (з моменту укладання Договору) електрична енергія постачалася за ціною 4,50 грн./кВт*год. з ПДВ. З 01.04.2023 (Додаткова угода №1 від 09.05.23.) - 4,559964 грн./кВт*год. з ПДВ. З 01.07.2023 (Додаткова угода №2 від 09.08.23.) - 4,625784 грн./кВт*год. з ПДВ. ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» звернулось до AT «ДНІПРОВСЬКА ТЕЦ» з пропозицією збільшити ціну за 1 кВт*год електричної енергії з 11.08.2023 року та встановити її на рівні 5,628613 грн. з ПДВ (проект Додаткової угоди №3), посилаючись на інформацією з офіційного сайту ДП "ОПЕРАТОР РИНКУ" https:/ywww.oree.com.ua якщо середньозважена ціна купівлі-продажу електричної енергії на ринку "на добу наперед" (РДН) та "внутрішньодобовому" ринку (ВДР) ОЕС України за період з 01.02.2023 по 30.06.2023 становила - 3,05846 грн/кВт*год без ПДВ, то з 1 липня 2023 почала зростати та за період з 01.07.2023 по 10.08.2023 склала - 3,81688 грн/кВт*год без ПДВ. Відповідно у відсотковому відношенні коливання ціни на електричну енергію у порівнянні вищезазначених періодів 2023 року складає 24,80%. 1. Чи є інформація «про збільшення ціни за 1 кВт*год електричної енергії» з офіційного сайту ДП "ОПЕРАТОР РИНКУ" https:/ywww.oree.com.ua документальним підтвердженням коливання ціни у розумінні підпункту 2 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування? 2. Чи правомірною буде підписання АТ «ДНІПРОВСЬКА ТЕЦ» Додаткової угоди №3? |
|||
Додаткові матеріали: | ||||
Відповідь на запит 552/2023 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листах від 24.11.2020 № 3304-04/69987-06 “Щодо укладення, виконання, змін та розірвання договору про закупівлю"(Випадки зміни істотних умов договору про закупівлю) та у запиті № 134/2023, розміщеному на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F69987-06 https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=8a46ffe7-9f3c-4854-9cfa-8f6a34e03e56&lang=uk-UA При цьому будь-які рішення приймаються замовником самостійно з дотриманням законодавства в цілому. Ураховуючи частину другу статті 19 Конституції України, а також відповідно до норм Закону та Положення про Міністерство економіки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459 (зі змінами), до компетенції Мінекономіки як Уповноваженого органу не належить визначення правомірності дій суб’єктів сфери публічних закупівель в конкретних випадках. |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Особливості закупівель Зміна істотних умов | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |