Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Державне підприємств0 «Державний центр інформаційних ресурсів України» | ||||
Тема: | Зміна істотних умов договору | |||
Тема розширена: | Переможець відмовляється зменшити суму договору після підписання договору за результатом аукціону.За результатом оскарження ми, як замовник, зобовязані підписати договір з переможцем на суму пропозиції. На час оскарження був укладений договір за переговорною процедурою. Виникає необхідність зменшити суму з урахуванням витраченихдержавних коштів. пропозиції. | |||
Суть питання: |
Яка стаття закону захищає замовника, якщо він підписав договір з переможцем, як того вимагає ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі (далі - ЗАКОН), на суму результату аукціону, але виникла потреба зменшити суму договору згідно п.1 ч.5 ст. 41 ЗАКОНУ. Переможець відмовляється підписати додаткову угоду на зменшення суми, тобто по ЗАКОНУ замовник змушений допустити повторне витрачення держвних коштів за час оскарження. 1. Прошу повідомити порядок дій замовника в ситуації, що склалася, щоб не допустити неефективне витрачення державних коштів. 2. Додатково прошу повідомити, яку відповідальність несе переможець за відмову від підпису доп.угоди на виконання п.1.ч.5.ст.41 ЗАКОНУ. |
|||
Відповідь на запит 834/2021 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листі від 24.11.2020 № 3304-04/69987-06 “Щодо укладення, виконання, змін та розірвання договору про закупівлю”, розміщеному на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланням: Водночас пропонуємо до перегляду відео курс “Професійно про закупівлі”, в якому також розглянуто тему : “Укладення, зміна, розірвання договору про закупівлю, процес звітування про його виконання”, що доступно за посиланням: Крім цього, зазначаємо, що справи у спорах, що виникають при укладанні, зміні, розірванні і виконанні правочинів у господарській діяльності вирішуються у судовому порядку. |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Зміна істотних умов | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |