- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВАСПОРТ" НОВОКАХОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | ||||
Тема: | Тендерна документація | |||
Тема розширена: | передача функцій замовника | |||
Суть питання: |
Доброго дня! Просимо надати відповідь на таке питання щодо публічних закупівель. Новокаховською міською радою створено комунальне підприємство «АкваСпорт», яке рішенням міської ради визначене замовником проектування та будівництва Центру Олімпійських видів спорту «Н2О Нова Каховка». Земельну ділянку під будівництво об’єкта надано комунальному підприємству в постійне користування. Проект будівництва Центру Олімпійських видів спорту «Н2О Нова Каховка» замовлявся комунальним підприємством «АкваСпорт» Новокаховської міської ради та був виготовлений за кошти місцевого бюджету. Штат комунального підприємства налічує лише директора та бухгалтера, а проект будівництва є досить масштабним, і організація закупівель в рамках будівництва потребує залучення фахівців з різних напрямків. Зважаючи на це, чи може Новокаховська міська рада як засновник комунального підприємства «АкваСпорт» передати функції замовника будівництва Центру Олімпійських видів спорту «Н2О Нова Каховка» та замовника в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» виконавчому органу ради – виконавчому комітету Новокаховської міської ради (у виконавчому комітеті діє тендерний комітет)? Яким чином виконавчий комітет Новокаховської міської ради в даній ситуації може використати готовий проект будівництва Центру Олімпійських видів спорту «Н2О Нова Каховка» та земельну документацію для організації та проведення тендеру на будівництво? |
|||
Відповідь на запит 1334/2020 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Водночас питання визначення сфери застосування Закону та делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня розглянуто у запиті 988/2020 за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=3e27af09-04a2-4876-9ef9-57b482f3d193&lang=uk-UA Поряд з цим відповідно до статті 31 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать, зокрема виконання або делегування на конкурсній основі генеральній будівельній організації (підрядній організації) функцій замовника на будівництво, реконструкцію і ремонт житла, інших об'єктів соціальної та виробничої інфраструктури комунальної власності. У свою чергу, відповідно до Положення про Міністерство розвитку громад та територій України (Мінрегіон), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.04.2014 № 197 (далі – Положення), Мінрегіон є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва та відповідно до покладених на нього завдань зокрема затверджує будівельні норми, методологію проектування, будівництва та реконструкції об'єктів, забезпечує формування кошторисної нормативної бази, визначення порядку її застосування у будівництві, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його компетенції. Тому, з питання передачі та використання проектної документації пропонуємо додатково звернутись до вищезазначеного органу виконавчої влади. |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |