Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Служба автомобільних доріг у Тернопільській області | ||||
Тема: | Переговорна процедура закупівлі | |||
Суть питання: |
Cлужбою автомобільних доріг у Тернопільській області в 2019 році за результатами проведеної тендерної закупівлі укладено договір на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення із переможцем торгів. Однак, в свою чергу, підрядна організація, яка визначена переможцем тендерної закупівлі неналежно виконувала і не виконує свої зобов’язання у відповідності до умов договору по даний час, за результатами чого Служба автомобільних доріг у Тернопільській області має намір його достроково розірвати. Враховуючи вищенаведене, прошу надати роз’яснення стосовно питання, чи можна застосовувати у даному випадку переговорну процедуру закупівлі згідно абзацу 4 пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: розірвання договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника, з метою укладення нового договору про закупівлю на вказаний обє’кт після проведення відповідних переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. |
|||
Відповідь на запит 1027/2020 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що аналогічна відповідь міститься у запиті 820/2020 за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=ba065115-6629-4ef2-87ab-7b520c14c8b1&lang=uk-UA |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Переговорна процедура закупівлі | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |