- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від Східне казенне підприємство пробірного контролю | ||||
Тема: | Оскарження процедур закупівель | |||
Тема розширена: | Звернення до замовника з вимогою | |||
Суть питання: |
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-10-16-000442-b Учасник закупівлі ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1" 06.11.18 р. звернувся до замовника з вимогою на рішення замовника від 05.11.2018 № 26 щодо обрання переможця торгів. Замовник звернувся до майданчика Zakupki.Prom.ua з питанням щодо роз’яснення: - на підставі якої норми Закону що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель, надано технічну можливість учасникам звертатися до замовника з вимогою. Згідно відповіді майданчика Zakupki.Prom.ua, таку технічну можливість реалізовано у відповідності до «технічного завдання телекомунікаційної системи «ПроЗорро», з посиланням на вимоги ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. У відповідності до ч. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1", у відповідності до Закону, не має статусу учасника, тендерна пропозиція якого відхилена (пропозиція учасника не розглядалась), у зв’язку з чим йому не надано право звертатися до замовника з будь-якими вимогами. Крім того, враховуючи вимоги положення чинного законодавства, замовник - Східне казенне підприємство пробірного контролю, не має законних підстав щодо надання відповіді на зазначену вимогу. З огляду на вищезазначене прошу надати відповідь щодо наших подальших дій, як замовника. |
|||
Відповідь на запит 981/2018 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини третьої статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, Законом встановлено обов’язок замовника надавати додаткову інформацію стосовно невідповідності умовам тендерної документації пропозиції саме у разі якщо тендерна пропозиція учасника була відхилена. Поряд з цим, виходячи зі змісту пункту 27 частини першої статті 1 Закону фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, у тому числі щодо положень тендерної документації або прийнятих рішень, керуючись статтею 18 Закону. У свою чергу повідомляємо, що стосовно технічних питань, у тому числі пов’язаних з реалізацією в електронній системі закупівель вимог законодавства, користувачам необхідно звертатись до ДП "Прозорро", яке визначене адміністратором електронної системи закупівель, інформація про що міститься в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3810-03 "Щодо електронної системи закупівель", розміщеному на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу, за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=5&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Електронна система закупівель Розгляд тендерних пропозицій | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |