- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від Корнієнко Людмила Михайлівна | ||||
Тема: | Зміна істотних умов договору | |||
Тема розширена: | Питання щодо підвищення ціни на електроенергію | |||
Суть питання: | Доброго дня. Відповідно до Постанови НКРЕКП від 30.07.2021 р. № 1227 внесено зміни до п. 5 постанови НРЕКП від 08.07.2020 р. № 766, внаслідок чого відбулось підвищення ціни на електричну енергію значно більше ніж 10%. Постановою ВС від 18.06.2021р. у справі № 927/491/19 встановлено, що підвищення ціни можливе не кожного разу не більше ніж на 10%, а в цілому має перевищувати 10% за весь період дії договору. Проте Постановами Другого апеляційного адміністративного суду від 23.06.2021 р. та Сьомого апеляційного адміністративного суду від 22.07.2021 р. встановлено, що внесення змін у частині ціни за одиницю товару сукупно може перевищувати 10%, але не повинна змінювати суму, визначену у договорі. Чи правильним буде укладання додаткової угоди до договору, якщо пропорційно ціна за одиницю товару вже перевищила 10%? | |||
Відповідь на запит 1240/2021 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листі від 24.11.2020 № 3304-04/69987-06 “Щодо укладення, виконання, змін та розірвання договору про закупівлю”, розміщеному на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланням: Поряд з цим відповідь на аналогічне питання міститься у запиті 1057/2021 (питання 2), розміщеному на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу, за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=020eb4db-0021-4b0c-8cb4-a6a6780654ab&lang=uk-UA Водночас пропонуємо до перегляду відео курс “Професійно про закупівлі”, в якому також розглянуто тему : “Укладення, зміна, розірвання договору про закупівлю, процес звітування про його виконання”, що доступно за посиланням: Разом з тим зазначаємо, що ураховуючи частину другу статті 19 Конституції України, та відповідно до норм Закону України "Про публічні закупівлі", Положення про Міністерство економіки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459 (зі змінами), до компетенції Мінекономіки як Уповноваженого органу не належить визначення правомірності дій суб`єктів у конкретних випадках. |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Зміна істотних умов | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |